استانی 23:43 - 04 مرداد 1400
معاون جهاد کشاورزی استان خبرداد
ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه به ظرفیت مرغداری های خوزستان افزوده شد.

افزوده شدن یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه به ظرفیت مرغداری‌های خوزستان

عبدالامیر نیرومند در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که شامگاه چهارم مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده از سوی استاندار خوزستان برای توسعه بحث دامپروری در خوزستان، امکان صدور مجوز برای احداث واحدهای مرغداری به وجود آمده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در خوزستان نه تنها مازاد تولید نداریم، بلکه با کسری مواجه هستیم، افزود: بر این اساس، یک میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه به ظرفیت مرغداری های خوزستان افزوده شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ممنوعیت‌هایی در بحث صدور پروانه بهره برداری وجود داشت که اکنون با صدور مجوز برای احداث واحدهای مرغداری در خوزستان، این واحدها که در گذشته ساخته شده بودند اکنون وارد مدار تولید شده و می توانند به افزایش ظرفیت تولید مرغ استان کمک کنند.

نیرومند ادامه داد: واحدهای مرغداری در خوزستان وجود دارد که پروانه ندارند و نمی توانند نهاده دریافت کنند اما با پیگیری های انجام شده خوشبختانه این واحدها اکنون می توانند براساس دستورالعمل های خاص و مشخصی، نهاده دریافت کنند و به تولید بپردازند.

وی با بیان اینکه با توجه به این پیگیری ها تقریبا روزانه حدود ۵۰ تن به توان تولید مرغ در خوزستان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات انجام شده به حل مشکل کسری مرغ در خوزستان کمک شایانی می کند.

انتهای پیام


11163134
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است