اقتصادی 18:41 - 13 مرداد 1399
مدیرعامل بانک سپه:
مدیر عامل بانک سپه از نگاه ویژه این بانک به همکاران بانک های ادغامی و بهره مندی از تمام پتانسیل موجود در این بانک ها خبر داد و گفت: هیچگونه تعدیل نیروی انسانی برای هیچ یک از سطوح پرسنلی بانک های ادغامی در دستور کار نیست.

هیچ برنامه ای برای تعدیل پرسنل بانک های ادغامی نداریم

به گزارش ایسنا، محمد کاظم چقازردی با اشاره به روند موفق ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه یکی از موارد مهم در خصوص اجرای این مأموریت ملی را بهره‌مندی از نیروی انسانی این بانک ها عنوان و اظهار کرد: از جمله موارد مهمی که از همان ابتدای مأموریت ملی ادغام مورد توجه و تأکید بوده بهره‌مندی از نیروی انسانی بانک های ادغامی و تأمین امنیت شغلی و جلوگیری از تضیع حقوق آنان است.

چقازردی گفت: در بکارگیری کارکنان بانک های ادغامی شأن و جایگاه آنان حفظ و از تضیع حقوق آنان جلوگیری خواهد شد.

وی حفظ امنیت شغلی این همکاران را از جمله موارد دیگری عنوان کرد که در تصمیم گیری های مربوط به پرسنل بانک های ادغامی مد نظر قرار گرفته است.

او لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت بانک های ادغامی، ترکیب تجربه و نیروی جوانی با ادغام و سرمایه دانستن ظرفیت های موجود در بانک‌های ادغامی را از جمله موارد و کلیدواژه هایی عنوان کرد که همواره مورد تاکید بوده است.

مدیرعامل بانک سپه نمونه بارز موارد یاد شده را ادغام نهایی دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان عنوان کرد و گفت: همکاران این بانک ها در سطوح مختلف بانک از مدیران رده بالا همچون معاون مدیرعامل گرفته تا سطوح دیگر مدیران میانی به کارگرفته شده و مشغول فعالیت هستند.

چقازردی با اشاره به بازخوردهای گرفته شده از همکاران بانک های ادغامی اظهار کرد: این بازخوردها بیانگر رضایت آنان در جریان روند ادغام و پیوستن به سطوح مختلف مدیریتی و اداری و اجرایی بانک سپه است.

وی ادغام پنج بانک و مؤسسه اعتباری در بانک سپه را فرآیندی بسیار پیچیده و پرحجم عنوان و اظهار کرد: با توجه به نبودن تجربه ای در این سطح و با وجود پیچیدگی این اقدام به دلیل همراهی مسئولین لشگری و کشوری همچنین درایت و مدیریت صورت گرفته در این خصوص فرآیند ادغام به شکل بسیار مناسبی در حال اجرا و نهایی شدن است.

انتهای پیام


10650836
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۴ میلیون تن نهاده (جو، ذرت و کنجاله سویا) به نظام بهره برداری دام و طیور کشور توسط این شرکت عرضه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پایش و مورد بررسی قرار گرفتند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالا‌های اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودرو‌های برقی در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۲.۳۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: گندم به عنوان یک غله مهم و استراتژیک در کشور بیش از ۴۰ درصد انرژی و پروتئین مورد نیاز را تامین می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است