استانی 14:02 - 24 خرداد 1400
نماینده عالی دولت در استان زنجان:
ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: هیچ‌گونه مشکلی در برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان وجود ندارد و این دستورالعمل نیز بومی‌سازی شده است.

مشکلی برای برگزاری انتخابات در سایه پروتکل‌های بهداشتی نداریم

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز (۲۴ خردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به روند کند کاهشی بستری و سرپایی کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: طی دو هفته گذشته شاهد نوساناتی در روند سرپایی و بستری بیماری کرونا در شهرستان‌های استان زنجان بودیم ولی سینوسی نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه میزان تست PCR در شهرستان‌های استان زنجان باید به زیر ۱۰ درصد برسد، افزود: در پیک چهارم بیماری کرونا، قدرت سرایت و اخلال در سیستم ایمنی بدن حالت انفجاری داشته و میزان بستری بیماران کرونایی سه برابر شد، ولی فوتی‌ها افزایش پیدا نکرده بود.

این مسئول با اشاره به ارتباط تنگاتنگ رهگیری با اخذ تست PCR، تصریح کرد: اکنون میزان رهگیری در استان زنجان به ازای هر یک مبتلا به کرونا، ۸ نفر شده که نشان‌دهنده تلاش بسیار کادر بهداشت و درمان، همیاران سلامت و بسیج است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در خصوص بیماری کرونا نباید عادی‌انگاری شود، گفت: کادر درمان با علم ابتلا به کروناویروس برای کمک به حال بیماران با یک ماسک و گان در بیمارستان‌های استان حضور پیدا می‌کنند، بنابراین باید قدردان زحمات آنان باشیم و از عادی‌انگاری بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

حقیقی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی در برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان وجود ندارد، اظهار کرد: تمهیدات مورد نیاز در این خصوص انجام شده و دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس تجربه استان نیز بومی‌سازی شده است.

وی از ارائه خدمت ۲۷ هزار نفر در انتخابات استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ درصد (بیش از ۱۰۰ شعبه) شعبه‌های اخذ رای در استان زنجان افزایش یافته است.

انتهای پیام


11104825
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است