استانی 09:49 - 05 مرداد 1400
/جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ معاون اداره‌کل ورزش و جوانان زنجان:
ایسنا/زنجان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اقدامات جهاددانشگاهی در رابطه با اشتغال‌زایی جوانان بسیار مهم و مفید است.

جهاددانشگاهی نقش مهمی در اشتغال جوانان دارد

هادی شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در راستای اشتغال‌زایی و توانمندسازی جوانان، اظهار کرد: دوره‌های توانمندسازی جوانان و اشتغال‌زایی که در جهاددانشگاهی برای جوانان برگزار می‌شود، می‌تواند نقش بسیار مهمی در آینده شغلی این قشر داشته‌ باشد.

وی افزود: فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای توانمندسازی جوانان کمک می‌کند تا جوانان توانمند شده و به سمت کارآفرینی حرکت کنند و علاوه بر خود، برای افراد دیگر جامعه نیز اشتغال‌زایی کنند و همکاری جهاددانشگاهی با دیگر سازمان‌های مربوط به حوزه جوانان و توانمندسازی آن‌ها اقدامی مهم و مفید است.

شهبازی با بیان اینکه برخی طرح‌ها برای اولین‌بار در استان زنجان اجرا شد و با اجرای موفق طرح، به سایر استان‌ها نیز گسترش یافت، ادامه داد: به طور کلی جهاددانشگاهی خدمات خوبی در حوزه آموزش دوره‌های اشتغال جوانان ارائه می‌کند که جوانان می‌توانند از این دوره‌ها استفاده کنند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، خاطرنشان کرد: دوره‌های جهاددانشگاهی بهترین فرصت برای جوانان است تا از آن برای توانمندتر کردن خود و اشتغال‌زایی استفاده کنند و امیدواریم جوانان این فرصت را از دست ندهند و ارتباط خود را با این مرکز بیشتر کنند.

انتهای پیام


11163464
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است