گوناگون 10:57 - 19 اردیبهشت 1400
مودم از آن دست خریدهایی به حساب می‌آید که شما باید تحقیقات زیادی قبل از آن داشته باشید، وقتی که صحبت از معرفی بهترین مودم های تی پی لینک یا هر برند دیگری مطرح می‌شود، نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، ابتدا نیاز شماست.

معرفی بهترین مودم‌های تی پی لینک

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه برقچی، در واقع متر و معیار بهترین خرید، از مودم گرفته تا حتی یک خودکار چند هزار تومانی و بسیاری از موارد دیگر، نیاز خود شماست. این نیاز شماست که مشخص می‌کند خرید کدام گزینه می‌تواند لقب بهترین خرید را به خود اختصاص دهد.

در ادامه این مطلب به معرفی محصولات تی پی لینک خواهیم پرداخت و در نهایت شما می‌توانید بهترین مودم تی پی لینک را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. در بین این محصولات مودم همراه تی پی لینک نیز به چشم می‌خورد که این روزها مورد استقبال قرار گرفته است.

نیاز، خود به موارد مختلفی بستگی دارد، مثلا میزان استفاده و یا واضح‌تر بگوییم، هدف شما برای خرید مودم از موارد مهمی هستند که بیانگر نیاز شماست؛ مثلا:

• این‌که میزان استفاده شما از مودم تا چه حد هست.

• این‌که آیا برای مصرف شخصی می‌خواهید یا برای یک اداره کوچک

• قصد اتصال چند دستگاه به مودم را دارید.

• تعداد پورت‌های خروجی و ورودی مودم برای شما اهمیت دارد یا خیر.

• متراژ مکانی که در نظر دارید برای آن مودم تهیه کنید چقدر است؟

• بودجه‌ای که در نظر دارید برای خرید مودم پرداخت کنید.

• میزان آنتن دهی منطقه‌ای که قصد استفاده از مودم در آن را دارید.

مواردی که در بالا به آن اشاره شد شاید قسمت کوچکی از ده‌ها سوالاتی است که شما باید پیش از خرید مودم از خود بپرسید.

آشنایی با شرکت کمپانی تی پی لینک (TP-LINK)

در سال 1996 در چین و شهر شنزن، شرکت تی پی لینک توسط دو برادر با نام‌های ژائو جیانجون(Zhao Jianjun)  و ژائو جیازینگ(Zhao Jiaxing) تاسیس شد. اسم این کمپانی مخفف شده‌ی عبارت Twisted Pair است که جزو شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید تجهیزات شبکه محسوب می‌شود و این تولیدات را برای شرکت‌های بزرگ تجاری و شرکت‌های کوچک و خانگی مدت زیادی است که انجام می‌دهد.

این شرکت در سال 2005 فعالیت خود را به صورت بین المللی آغاز کرد. شرکت تی پی لینک صادر کننده محصولات تجهیزات شبکه‌ای از جمله مودم‌های وایرلس به بیش از 120 کشور جهان است و در سال 2016 درآمد این کمپانی بیش از 2 میلیارد دلار محاسبه شده است. همچنین بر اساس محاسبه‌های وبسایت IDC 42.9 درصد از سهم جهانی بازار تجهیزات وایرلس متعلق به شرکت تی پی لینک است و بیش از 20 هزار نفر در این شرکت فعالیت دارند.

مودم تی پی لینک TP-Link 8961

این مودم روتر که از بهترین مودم‌های تی پی لینک محسوب می‌شود، دارای ۴ پورت شبکه از نوع RJ-45 بوده و دو آنتن ثابت با توان ۵ دسی بل دارد. همین‌طور مودم TD-W8961N دارای یک پورت اتصال به تلفن از نوع RJ-11 است. حداکثر سرعت در این مودم روتر که در واقع یک اکسس پوینت نیز بوده و عملکرد کاملی دارد، معادل ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه قرار داده شده است. بنابراین شما می‌توانید به اندازه ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعت انتقال با استفاده از این مودم روتر تی پی لینک داشته باشید.

همین طور شما می‌توانید از فرمت‌های رمزگذاری WPA-PSK و WPA2-PSK در این مودم بهره‌مند باشید. نشانگرهای ال ای دی روشن و خاموش شدن دستگاه و نیز نشانگر ال ای دی موقعیت اتصال به اینترنت، وضعیت شبکه و… روی دستگاه قرار دارند. این محصول به استاندارد IEEE 802.3 , 802.3u نیز مجهز است.

فرکانس قابل پشتیبانی آن ۲٫۴ گیگاهرتز بوده و در محدوده فرکانسی ۲٫۴ تا ۲٫۴۸۳۵ گیگاهرتزی قرار دارد. به کمک این محصول می‌توانید یک شبکه اینترنت خانگی کامل برقرار کرده و از آن برای دریافت ویدیو با کیفیت بالا بهره برده و همین‌طور این مودم پاسخگویی عالی در زمینه بازی‌های آنلاین خواهد داشت.

مودم تی پی لینک TP-Link TD-W9960

مودم بی سیم TD-W9960 VDSL یکی از محصولات TP Link است که به پورت های DSL و LAN/WAN مجهز می باشد. این روتر از سرعت بسیار بالایی برخودار بوده و حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابایت را برای شبکه Wi-Fi ارائه می دهد. آنتن های قدرتمند خارجی نیز محدوده پوشش دستگاه را به حداکثر می رسانند. علاوه بر این، نصب و راه اندازی این مودم هم بسیار آسان است.

TD-W9960 با حداکثر سرعت وایرلس ۳۰۰ مگابایت در ثانیه در فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و پورت های ۴ مگابیت LAN، برای پخش ویدئوهای HD آنلاین، گیمینگ آنلاین و دیگر کارهایی که به پهنای باند بالا نیاز دارند، ایده آل است.

با توجه به رابط وب ساده و اپلیکیشن قوی Tether، مودم TD-W9960 فقط در عرض چند دقیقه راه اندازی می شود. پس از آن می توانید تنظیمات شبکه از جمله کنترل های والدین و دسترسی را از هر دستگاه اندروید یا iOS مدیریت کنید. علاوه بر این، امکان کنترل شبکه خانگی شما از هر زمان و مکانی وجود دارد.

مودم 4G تی پی لینک Archer MR100

سومین مورد از بهترین مودم‌های تی پی لینک (TP-LINK)، مودم 4G تی پی لینک Archer MR100 است. در میان مودم‌های گران قیمت بازار ایران، این مودم برند تی پی لینک حرف اول را می‌زند. این مودم شبکه‌های ۳G، ۴G و TD_LTE را پشتیبانی کرده و دارای استانداردهای IEEE 802.11ac/n/a 5GHz و IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz  است. همچنین پشتیبانی از سیستم‌های عامل Microsoft Windows 98SE، NT، ۲۰۰۰، XP، Vista و نیز Windows 7, 8 , 8.1, 10 و نیز Mac OS، NetWare و Unix  یا Linux را انجام می‌دهد. از نقاط قوت این مودم کیفیت ساخت بالا و قدرت زیاد آن می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی


11058294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است