استانی 13:56 - 11 بهمن 1401

بهره برداری ۴ پروژه آبرسانی با اعتبار ۵۷۷ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بختیاری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، ۴ پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۵۷۷ میلیارد ریال در استان قم افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: احداث خط انتقال آب شهر قنوات به طول بیش از ۱۰ هزار متر از جمله این پروژه هاست.

بختیاری افزود: این پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال در راستای بهبود کیفی بخشی به آب شرب و جبران کمبود آب مورد نیاز در قنوات اجرایی شده است.

وی گفت: یکی دیگر از پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، خط انتقال آب روستای عنایت بیک به طول ۳۷۰۰ متر است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به منظور انتقال آب سد کوچری به این روستا در راستای تأمین آب شرب اجرایی شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در شهر دستجرد نیز اظهار داشت: احداث خط انتقال به طول ۲۲۰۰ متر و ساخت مخزن ذخیره ۷۰۰ متر مکعبی دستجرد از جمله پروژه‌های اجرای شده در این شهر است.

بختیاری ادامه داد: مخزن ذخیره ۲۰۰۰ متر مکعبی نیز در شهر جعفریه احداث شده که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.


11800955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است