استانی 12:46 - 24 خرداد 1400

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- اسمامحمودی: کمتر از چهار روز دیگر یک گام مهم در راستای مشارکت مردم در انتخاب سرنوشتشان برداشته می‌شود و با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات شور انتخاباتی بیش از گذشته استان‌های مختلف کشور را فراگرفته است.

با گذری بر اخبار انتخابات در شهرهای مختلف کشور می‌توان افزایش موج مشارکت در فرایند تبلیغات و تصمیم‌گیری برای شرکت در انتخابات را مشاهده کرد.

حالا تنور انتخابات بیش از گذشته در شهرهای مختلف کشور گرم شده و در کنار شور مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شاهد افزایش فعالیت نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا برای جلب‌توجه رأی‌دهندگان هستیم.

فعال شدن ستادهای محلی انتخابات در محله‌های مختلف شهرها و روستاها و حضور جوانان در این ستادها نشان از پویایی و نشاط انتخاباتی دارد.

برگزاری جلسات مجازی، رقابت نامزدها در شبکه‌های اجتماعی مختلف پس از آخرین دور از مناظره‌ها شدت گرفته، همچنین بازار برگزاری تریبون‌های آزاد بیش از گذشته رونق گرفته است.

پخش نظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی نیز فرصت بهتری برای تصمیم‌گیری رأی‌دهندگان در استان‌های مختلف کشور فراهم کرده و مردم در حال بررسی برنامه‌های استانی نامزدها برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

آخرین اظهارنظرهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی ویژه خبری در سخنانی با اشاره به تشریح برنامه‌هایش در حوزه مسائل اقتصادی و مبارزه با فساد، گفت: تحولی که باید ایجاد شود و در این مقطع برای کشور نیز ضرورت دارد، اجرای عدالت است، اگر اجرای عدالت در همه سطوح صورت بگیرد، جلوی فساد نیز گرفته خواهد شد.

سعید جلیلی در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت اخذ مالیات و نظام مالیاتی کشور، گفت: طبق مصاحبه‌ای که دو سال پیش رئیس سازمان امور مالیاتی انجام داد، ۳۰۰ هزار نفر صاحب درآمد میلیاردی هستند اما اصلاً پرونده مالیاتی ندارند.

محسن رضایی میرقائد در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: مردم عزیز ایران، تجربه سال‌های اخیر نشان داده است که منافع مردم پای جنگ‌های زرگری جناح‌های سیاسی قربانی می‌شود.

علیرضا زاکانی در نشست روشنگری مسجد جامع نارمک ضمن تبریک هفته کرامت گفت: در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم، انتخابات ریاست‌جمهوری مهمترین انتخاباتی است که مستقیماً با زندگی مردم ارتباط دارد به این معنی بین انتخابات شورا، مجلس و ریاست جمهوری این انتخابات ویژگی ممتازی دارد و آن اینکه منتخب مردم با ۸۰ درصد آرای مردم و به عنوان شخص دوم مملکت با اختیارات فراوان، امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ما ۴ و نیم میلیون واحد کمبود مسکن داریم، گفت: برنامه خیلی دقیق برای تأمین ۴ و نیم میلیون نفر با توجه به قدرت خرید طراحی کرده‌ایم. بخصوص سه دهک پایین که توانایی پرداخت آورده اولیه را هم ندارند. مثلاً در مسکن مهر می‌گفتیم ۱۰ میلیون تومان بدهید و بعداً به علت اینکه پروژه‌ها سنگین شد نتوانستند پرداخت کنند و ملت پول داده بودند و طلبکار شدند و خانه به آنها داده نمی‌شد. سه دهک اول را این طور پیش بینی کردیم که مکانیسم تأمین مالی برای آن طراحی می‌کنیم.

محسن مهرعلیزاده در تشریح برنامه‌های خود در دولت زندگی در گفتگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی افزود: باید استعدادهای فراموش شده و ظرفیت‌های غیر فعال شده را در کشور به ویژه در مناطق آذربایجان کشف و فعال کنیم.

عبدالناصر همتی در برنامه تلویزیونی خود در شبکه گلستان اظهار کرد: سال گذشته شاهد پاندمی کرونا بودیم و خیلی از جانباختگان کرونا حتی نتوانستند مراسم سوگواری داشته باشند؛ من امیدوارم در ریاست جمهوری در اولین فرصت واکسیناسیون را به اتمام برسانیم.


در ادامه آخرین اخبار انتخابات از استان‌های مختلف کشور را مرور می‌کنیم


آذربایجان شرقی؛ اجتماع هواداران سید ابراهیم رئیسی در تبریز

اجتماع هواداران و حامیان سید ابراهیم رئیسی با سخنرانی سردار علیرضا افشار در سنگ فرش مصلی تبریز برگزار شد.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

ادامه تصاویر خبرگزاری مهر از این مراسم را اینجا ببینید.

تراب محمدی مسئول امور شهرستان‌های ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی هم گفت: تک تک آرای مردم برای توسعه و آبادانی کشور تأثیر گذار است.


آذربایجان غربی؛ دعوت ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی برای مشارکت در انتخابات

ائمه جمعه و شوراهای روحانیت اهل سنت سراسر استان آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه سالجاری دعوت کردند. مشروح بیانیه را اینجا ببینید.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم در بازدید از دریاچه ارومیه برنامه‌های دولت احتمالی آینده خود را برای تداوم احیای این دریاچه تشریح کرد و افزود: در دولت من کلنگ هیچ سدی به زمین زده نخواهد شد تا آب به پیکره دریاچه ارومیه برسد چون در صورت خشک شدن دریاچه ارومیه تمام استان‌های شمال غرب تا البرز تحت تأثیر ریزگردهای نمکی قرار می‌گیرند.

وی اشاره به وضعیت فعلی دریاچه ارومیه گفت: این وضعیت، خاص دریاچه ارومیه نیست و در جاهای دیگر همچون تالاب گاوخونی و زاینده رود شاهد کم آبی هستیم که نتیجه کم توجهی بوده است.


اصفهان؛ رسالت بانوان انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

بانوان در توسعه و تثبیت سرمایه‌های اجتماعی در جامعه ایرانی و اسلامی نقشی اثرگذار و غیر قابل انکار دارند و قطعاً زنان فعال و اندیشمند ایران اسلامی با انتخابی درست و هدایت خانواده به سمت این جریان، نقش خود را در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات به خوبی ایفا خواهند کرد.

حضور بانوان در انتخابات پیش رو نشان دهنده نقش مؤثر آنها در تعیین سرنوشت آینده شهر و کشور و میزان علاقه‌مندی آنها برای حضور در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور است.

فاطمه از بانوان اردستانی که در حال خرید در بازار روز بود، در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: زنان نقش بسیار مهمی در انتخابات دارند و با ایجاد فضای تفکر و تعقل در خانواده و بحث و گفت و گو با بقیه افراد می‌توانند در شناساندن و معرفی کاندیداها مؤثر واقع شوند. ادامه گزارش را اینجا بخوانید.


اردبیل؛ برگزاری گردهمایی حامیان سید ابراهیم رئیسی

گردهمایی حامیان سید ابراهیم رئیسی با سخنرانی علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیر هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در محل پیاده راه عالی قاپو اردبیل برگزار شد.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

رئیس ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در استان اردبیل هم به چالش‌های فراروی دولت آینده اشاره کرد و گفت: مشکل معیشت مردم اولویت اول بوده و دولت سیزدهم باید با برنامه وارد عمل شود. سید حامد عاملی در همایش بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی در اردبیل که با حضور عموم مردم برگزار شد، اظهار کرد: اجرای برابری و مساوات در جامعه برای تأمین رفاه و آسایش با پوشش حداکثری لازمه فعالیت دولت‌هاست و در همین رابطه برای دولت آینده باید کسانی بر روی کار آیند که صلاحیت لازم برای اداره امور کشور به ویژه مدیریت اقتصاد و بهبود معیشت مردم را داشته باشند. ادامه خبر را اینجا ملاحظه کنید.


ایلام؛ دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است، گفت: امیدآفرینی مهم‌ترین نقش رسانه‌ها در شرایط کنونی است. حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: رسانه‌های استان در بحث مشارکت حداکثری، شور انتخاباتی و تبیین لزوم حضور مردم پای صندوق‌های رأی اهتمام داشته‌اند که این حرکت شایسته تشکر و قدردانی است.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دشمنان با تمام توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در تلاش هستند که مردم را از نظام اسلامی مأیوس کنند، گفت: در این راستا نیازمند هستیم که افتخارات و دستاوردهای دوران پس از انقلاب نظام تبیین شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رسانه‌ها برای مقابله با این ترفند با جدیت و پشتکار تمام تولید محتوا کرده و فرهنگ امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند. ادامه خبر را اینجا ببینید.

تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد مردم استان ایلام همواره حضور حداکثری در انتخابات دارند. ویدئوی مهر را اینجا ببینید.


البرز؛ مشارکت حداکثری مردم موجب کارآمدسازی نظام دینی می‌شود

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب کارآمدسازی نظام دینی می‌شود. علی حدادی در نشست توجیهی کاندیداهای شوراهای شهرستان چهارباغ اظهار کرد: اکنون وظیفه ماست که تمام تلاش خود را به حضور حداکثری مردم در انتخابات معطوف کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس بیان کرد: شاخص‌های دولت انقلابی و مردمی این است که پای مردم بایستد و تغییر و تحول را به معنای واقعی در ظرفیت‌های داخل کشور ببیند و توجه داشته باشد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.


تهران؛ مشارکت حداکثری ضامن امنیت کشور / دعوت مردم به حضور

حضور حداکثری در انتخابات زمینه ساز تحول برای پیشرفت کشور است و نخبگان، ورزشکاران و دلسوزان مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند.


بوشهر؛ ۳۴۵۰ نفر بر انتخابات در استان بوشهر نظارت دارند

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: سه هزار و۴۵۰ ناظر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در سطح استان مشارکت دارند. خلیل رضایی صبح دوشنبه در نشست با فرماندار دشتی با بیان اینکه ۹۰ درصد از این افراد سابقه چندین دوره برگزاری انتخابات دارند اظهار داشت: آموزش ناظرین در نقاط مختلف استان در حال برگزاری است.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار دشتی که زمینه رضایتمندی مردم در پی دارد تقدیر کرد و ادامه داد: همه ما تلاش داریم از آرای مردم حراست و امانت دار خوبی برای مردم باشیم. ادامه خبر را اینجا ببینید.


خراسان جنوبی؛ توصیه انتخاباتی علمای شیعه و سنی خراسان‌جنوبی

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

به دور از شعار و اغراق در خراسان‌جنوبی شیعه و سنی سال‌ها است که در کنار هم برادرانه و دوستانه زندگی کرده و روابط اجتماعی و خانوادگی با یکدیگر دارند و هر قدمی که در توسعه استان برداشته می‌شوند با همیاری جوانان شیعه و سنی بوده است.

اما این یکدلی و همراهی فقط مربوط به مسائل اقتصادی و اجتماعی نیست و امروز در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم خراسان‌جنوبی از هر فرقه و مذهبی خواهان رئیس جمهوری اصلح و مقتدر از یک طرف و مشارکتی پرشور از جنبه دیگر هستند.

اگر خراسان‌جنوبی در ادوار گذشته انتخابات همواره جزو استان‌های پیشتاز در مشارکت سیاسی در موضوع انتخابات بوده است به واسطه نقش آفرینی برادران و خواهران اهل سنت در کنار هم استانی‌های شیعه مذهب بوده است و این دور در کنار هم از دیار خاوران دارالتقریب ساخته‌اند. ادامه گزارش را اینجا بخوانید.


خراسان شمالی؛ برگزاری تریبون آزاد با موضوع «چرا باید رأی بدهیم»

تریبون آزاد با موضوع «چرا باید رأی بدهیم» عصر یک شنبه در میدان شهید بجنورد برگزار شد. در این مراسم بیش از ۳۰ نفر از موافقان و مخالفان رأی دادن نظرات خود را اظهار کردند.

موافقان دلایلی مانند حق تعیین سرنوشت، انتخاب فرد اصلح، گفتن نه به فساد و تبعیض، ناامیدی دشمن و تغییر وضع موجود را علت رأی دادن خود عنوان کردند.

مخالفان نیز به تشریح مسائلی همچون ناکارآمدی دولت‌های گذشته و عدم تضمین برای اجرای وعده‌های داوطلبان فعلی پرداختند. ویدئوی مهر از این برنامه را اینجا مشاهده کنید.


خوزستان؛ دعوت پدر شهید مدافع حرم به شرکت در انتخابات

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

پدر شهید «حسن عبدالله زاده» در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «حسن عبدالله زاده» در اهواز، گفت: پسرم یکی از سربازان و ایثارگران اسلام و انقلاب رهبری است که به حفظ نظام و پاسداری از دستاوردهای نظام و انقلاب عشق می‌ورزید و آرزوی پیروزی اسلام بر استکبار جهانی از خواسته‌های همیشگی پسرم بود که در این راه نیز از هرچه توان و قدرت داشت، گذاشت.

وی ادامه داد: پسرم هرجایی احساس می‌کرد که خطری برای نظام وجود دارد سر از پا نمی‌شناخت و حضور پیدا می‌کرد؛ خداوند یک ویژگی خوبی مثل شجاعت در وجودش نهاده بود که بدون هیچ دلهره و وابستگی به دنیا از جان و دل به راحت‌ترین شکل ممکن می‌گذشت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.


زنجان؛ بانوان نقش مهم و تأثیرگذار در گفتمان سازی در جامعه دارند

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

حجت الاسلام محمد قمی در نشست راهبردی نهضت پیشرفت زنان استان زنجان در محل حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه ما در نهضت تبلیغات اسلامی، همان طور که به رهبر معظم انقلاب اسلامی قول داده‌ایم، بانوان را جدی گرفته‌ایم، گفت: هدف از سفر بنده به استان زنجان شنیدن دیدگاه‌های بانوان فرهیخته شهر شور و شعور حسینی است.

وی با اشاره به برگزاری در نشست راهبردی نهضت پیشرفت زنان استان زنجان افزود: بدون شک نکات ارزنده‌ای که در این جلسه شنیدیم، نشانگر همین مطلب است که جدی نگرفتن بانوان فرهیخته و صاحب اندیشه این استان، اشتباه بزرگی است و این جلسه نمایشگر خوبی از این حقیقت بود.


سمنان؛ تنور انتخابات در استان سمنان گرم شد

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

گرم شدن تنور انتخابات در این روزهای باقی‌مانده تا رأی گیری، درست همان چیزی بود که مردم آن را می‌خواستند اما باید گفت امروز به شدت نیاز به رعایت قانون توسط ستادها، الزام پیدا می‌کند.

با شروع تبلیغات رسمی در کنار فعالیت‌های انتخاباتی جریان‌ها، هواداران کاندیداها به ویژه در رسانه‌ها و فضای مجازی، لحظه شماری برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است.

تنها چند روز دیگر به یکی از رویدادهای مهم سیاسی کشور یعنی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان باقی مانده و در این فاصله تنور انتخابات در استان سمنان رفته رفته داغ‌تر شده و شور و حال انتخاباتی در آن هر لحظه در حال بالا رفتن است.

همچنین دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه شیوه نامه بهداشتی نحوه رأی گیری در استان صادر شده است، گفت: دفترچه شیوه نامه راهنمای برگزاری انتخابات برای شعبات اخذ رأی تهیه شده است.


سیستان و بلوچستان؛ پیش بینی ۱۲۶ شعبه اخذ رأی در زابل

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

عباسعلی ارجمندی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ۱۲۶ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان زابل به جمع آوری آرای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اختصاص یافته است که از این تعداد ۳۲ شعبه روستایی و ۹۴ شعبه شهری است.

وی افزود: از مجموع ۸۱ داوطلب عضویت در شوراهای شهر در شهر زابل ۷۲ نفر در هیأت نظارت تأیید صلاحیت شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: تعداد ۹۱ شعبه هم در شهر بنجار قرار دارد و ۴ هزار نفر در اجرای انتخابات بنجار و زابل مشارکت دارند.


فارس؛ دعوت شخصیت‌های مختلف استان فارس از مردم برای شرکت در انتخابات

کاپیتان تیم ملی ژیمناستیک گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات مانند گذشته حماسه آفرینی کنند. عضو تیم ملی تیر و کمان ایران هم از جامعه ورزشی برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

امام جمعه کامفیروز گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات بر امنیت و صلابت نظام مقدس اسلامی بیافزایند.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی هم گفت: امروز دولت با ناکارآمدی توان اجرای مصوبات مهم مجلس را ندارد لذا نیاز به یک دولت انقلابی است که بتواند در مقام اجرا قدرتمند عمل کند.

ابراهیم عزیزی در نشستی که با حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت و جمعی از فعالان سیاسی استان فارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اظهار داشت: مهم‌ترین مساله در این انتخابات حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی است تا با انتخابی هوشمندانه، نقشه دشمن را نقش بر آب کنیم. ادامه خبر را اینجا ببینید.


قزوین؛ مشکلات داخلی را نباید به خارج از کشور گره زد

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

خبرگزاری مهر در ادامه گفت‌وگوهای خود که با هدف تبیین برنامه‌های کاندیدای ریاست جمهوری است به سراغ حجت‌الاسلام دایی دایی رفته و در گفتگویی از برنامه‌های دولت مدنظر سعید جلیلی پرسیده است. شما را به مطالعه این گفتگو دعوت می‌کنیم.

دبیر ستاد جلیلی در قزوین گفت: دکتر جلیلی پایبند به منویات رهبر هستند و برای تحقق تمدن نوین اسلامی پای کارند و برنامه ریزی‌هایی نیز در این زمینه دارند، نظر ایشان حل مشکلات کشور از روز اول فعالیت دولت است و کشور را معطل نگه نخواهند داشت، با حضور ۱۴ ساله در شورای امنیت ملی باید گفت که باعث شده تا ایشان با مشکلات کشور به صورت دقیق آشنا شده و امروز صاحب نظر و تجربه در عرصه بین المللی هستند و شناخت کاملی از روابط خارجی دارند.


قم؛ برای حفظ و تحکیم نظام اسلامی در انتخابات شرکت کنیم

آیت الله سبحانی در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه در پیامی اعلام کرد: رأی حفظ مصالح کشور و تحکیم نظام اسلامی همگان در انتخابات شرکت کنیم و به فرد مؤمن، متدین و مدبّر رأی دهیم.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

متن این پیام به این شرح است: وحدت کلمه نعمت الهی است که برای خود برکاتی دارد. خداوند منّان امر می‌کند که همگان به «حبل‌الله المتین» تمسک جویند. با الهام از این آیه مبارکه برای حفظ مصالح کشور و تحکیم نظام اسلامی همگان در انتخابات شرکت کنیم و به فرد مؤمن، متدین و مدبّر رأی دهیم.

انشا الله مشکلات موجود به فضل الهی و در پرتو وحدت کلمه برطرف می‌شود. متن خبر را اینجا ببینید.


کردستان؛ ۲۸ خرداد فصل تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی‌ها به فکر تضعیف اسلامیت از طریق تضعیف جمهوریت هستند و امیدواریم با مشارکت مردمی انتخابات ۲۸ خرداد فصل تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب باشد.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

سردار غلامرضا سلیمانی در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت کردستان در سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز یک تغییر بزرگ در جهان محسوب می‌شود و امام خمینی (ره) با به میدان آوردن ملت بزرگ ایران یک تغییر بزرگ در جهان ایجاد کرد.

وی افزود: ملت ایران در انقلاب اسلامی با استقرار مردم سالاری اسلامی ضمن اینکه جایگاه با عظمت خود را در بین کشورهای اسلامی به دست آورد به کمک ملت‌های ستمدیده اسلامی شتافت. ویدئوی سخنان سردار سلیمانی را اینجا ببینید.


کرمانشاه؛ کشور مرد میدان می‌خواهد

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا در اجتماع بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی گفت: جوانان انقلابی اصلی‌ترین سرمایه کرمانشاه هستند و برای استفاده از ظرفیت‌ها کشور مرد میدان می‌خواهد.

سعید محمد از کرمانشاه به عنوان نگین غرب کشور یاد کرد و گفت: کرمانشاه دیار فرهنگ و تمدن، سرزمین متبرک به خون شهدا و خط مقدم دفاع از کیان ایران اسلامی است. وی به ظرفیت‌های فراوان استان کرمانشاه در بخش‌های کشاورزی و معدن اشاره و خاطر نشان کرد: ظرفیت اصلی استان کرمانشاه مردم ولایتمدار و جوانان انقلابی است.

وی ارائه مطلوب خدمات در بخش‌های مختلف را از وظایف دولت دانست و گفت: به همت قرارگاه خاتم طرح ساماندهی آب و خاک در غرب کشور انجام شد، اما به دلیل سو مدیریت در وزارت کشاورزی و نیرو هنوز مردم استان کرمانشاه از برکات این طرح محروم هستند.


کرمان؛ انتخابات فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور است

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب، انتخابات را مظهر دموکراسی و فرصتی برای ملت هاست دانست و گفت: مردم با شرکت در انتخابات می‌توانند سرنوشت خود را تغییر دهند.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

منوچهر متکی در جمع خبرنگاران گفت: مردم در نظام‌های دموکراتیک، تعیین کننده مسئولان، نظام حکمرانی و تصمیمات مهم کشور هستند. در کشور ما هم مردم هر چهار سال یک‌بار با توجه به شناختی که از عملکرد دولت قبل پیدا کرده‌اند به دولت جدیدی رأی می‌دهند.

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب با تاکید بر مدیریت غیر قابل قبول دولت کنونی، گفت: دولت مردان نتوانستند شعارهای خود را عملی کنند و با اتخاذ رویکرد نادرست، کشور را با مشکلات زیادی مواجه کردند. حالا بعد از هشت سال برجامی وجود دارد که حاصلی برای مردم نداشته و به تعبیر مقام معظم رهبری، خسارت محض بود.

سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر احتمال سهم خواهی برخی افراد در دولت رئیسی اظهار داشت: با توجه به ویژگی‌های شخصیتی رئیسی، او از مسئولانی پاکدست و متعهد در دولت خود استفاده می‌کنند و اجازه سهم خواهی به کسی نخواهد داد.

آیت الله شیخ عبدالخالق عبداللهی عالم کرمانشاهی هم در گفتگو با مهر راه حل تغییر نابسامانی‌ها را انتخاب درست و آگاهانه دانست و گفت: آیت الله رئیسی را اصلح دانسته و به ایشان رأی خواهم داد.


کهگیلویه و بویراحمد؛ لزوم برگزاری برنامه تبلیغاتی نامزدها در فضای باز

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برنامه‌ها توسط نامزدها بیش‌تر در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

حسین کلانتری در نشست ستاد کرونای استان افزود: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، تمامی ستادهای انتخاباتی باید نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی تدابیر لازم را پیش بینی کنند.


گلستان؛ مشارکت حداکثری امنیت کشور را حفظ می‌کند

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوای گلستان در همایش بصیرتی بسیج جامعه ورزشکاران اظهار کرد: آمریکای جنایتکار ۴۲ سال در غرب آسیا مسلمانان را قتل عام می‌کند و ما در حق آمریکا چه بدی کرده‌ایم که آنها این همه پافشاری برای سرنگونی ما دارند.

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: دلیل دشمنی ما با آمریکا این است که هر کس در آینده می‌خواهد در کره زمین زندگی کند باید کشور ایران دستش باشد و هم خلیج فارس را بگیرد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: اگر در انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری حاصل شد قطعاً تمام تحریم‌ها رفع خواهد شد و ما با تمامی انتقاداتی که داریم پای امنیت و استقلال کشورمان محکم ایستاده‌ایم. ادامه خبر را اینجا ببینید.


گیلان؛ پیش بینی ۵۴۲ شعبه اخذ رأی در رشت / ۱۲ هزار نفر مشارکت می‌کنند

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

علی فتح اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روزهای پایانی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای شهر و روستا، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات پیش رو نقشه دشمنان انقلاب و نظام را خنثی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان رشت ۵۴۲ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد ۲۳۸ شعبه مختص شهر رشت پیش بینی شده است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه انتخابات در شهر رشت به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: ۱۲ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در شهرستان رشت مشارکت دارند.


مازندران؛ مازندران مهیای حماسه؛ از شور رأی اولی‌ها تا پیشاهنگی گروه‌ها

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

چهار روز تا حماسه بزرگ ملی در ایران اسلامی باقی مانده و قشرهای مختلف سیاسی و فرهنگی مازندران از هم اکنون خود را برای رقم زدن برگ زرینی دیگر آماده کرده‌اند.

آخرین تجربه مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت ۹۲ درصدی است و در حماسه ۲۸ خرداد امسال نیز مردم مازندران ثابت می‌کنند، همیشه و در همه حال پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

مردم دیار علویان همواره در بزنگاه‌های تاریخی و در ۴۲ سال گذشته با تبعیت از مولا و مقتدای انقلاب، با حضور در دفاع مقدس، صحنه‌های سیاسی و اجتماعی و دفاع از حریم اهل بیت و حرم، حماسه سازی کردند.

۲۸ خرداد سال جاری نیز آوردگاه دیگری برای مردان و زنان مازندران محسوب می‌شود تا نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند. ادامه گزارش را اینجا بخوانید.


لرستان؛ شرایط برای برگزاری انتخاباتی قانونمند در لرستان فراهم است

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه تمام شرایط برای برگزاری سالم، آرام، امن، قانونمند و بی طرفانه در لرستان فراهم است اظهار داشت: منتظر خواهیم بود که مردم عزیز ما در روز ۲۸ خرداد ماه از ساعت هفت بامداد تا ساعت دو بامداد روز بعد یعنی شنبه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر از مردم لرستان واجد شرایط رأی دادن هستند. رئیس ستاد انتخابات لرستان بیان داشت: برای جمع آوری آرای مردم استان بیش از دو هزار شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.


هرمزگان؛ انتخابات شوراها در ۶ روستا برگزار نمی‌شود/۲ نامزد شورا تأیید شدند

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در ۲۴ روستا داوطلب برای انتخابات شورای روستا ثبت نام نکرده بود که اکنون این تعداد به ۶ روستا کاهش یافته است.

علی رئوفی در نشست رسانه‌ای که در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برگزار شد، با بیان اینکه هرمزگان دارای ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رأی اولی است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۹ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۹۴۰ نفر را زنان تشکیل می‌دهند، بیان داشت: یک میلیون و ۱۹ هزار و ۲۲۰ نفر واجد شرایط رأی دادن در سال ۹۲ در هرمزگان بودند که ۷۷.۲ دهم درصد آنان در انتخابات آن سال مشارکت کردند و در سال ۹۶ هم یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۲۲۸ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که ۷۸.۶۹ صدم درصد آنان در انتخابات شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان با اظهار اینکه یک هزار و ۵۵۶ شعبه برای هرمزگان در نظر گرفته شده که یک هزار شعبه ثابت و ۵۵۶ شعبه سیار هستند، عنوان کرد: با توجه به صعب العبور بودن برخی مناطق هرمزگان مانند مناطق کوهستانی شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، میناب و همچنین برخی جزایر شعب سیار پیش‌بینی شده که با خودروهای مناسب این مناطق و شناورها به نقاط مورد نظر حمل می‌شود.


یزد؛ ۲میلیون تعرفه رأی در یزد توزیع شد / انتخابات شورا در ۳۹۷ روستا

اوج گیری شور انتخابات در شهرهای مختلف کشور/ آینده را رقم می زنیم

محمدعلی شاه حسینی دبیر ستاد انتخابات استان یزد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اختصاص ۲ میلیون و ۳۴ هزار تعرفه رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به استان یزد اظهار داشت: طبق جدول زمان بندی، ۹۸۱ هزار تعرفه رأی برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین شهرستان‌های ده گانه استان توزیع شد.

وی ادامه داد: یک میلیون و ۵۳ هزار تعرفه رأی نیز برای انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا استان در نظر گرفته شده بود که این تعرفه‌ها نیز متناسب با نیاز هر شهرستان توزیع شد.

شاه حسینی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در ۲۴ شهر استان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به جمعیت هر شهرستان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، سه نوع تعرفه ۱۱ نفر، هفت نفره و پنج نفره در نظر گرفته شده است.


برای پیگیری آخرین اخبار انتخاباتی و مشروح اظهارات داوطلبان صفحه انتخابات مهر را دنبال کنید.


11104629
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است