استانی 10:32 - 29 شهریور 1400
ایسنا/همدان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر به درخواست سازمان پسماند شهرداری همدان" نه " نگفته است، گفت: این درخواست باید در کمیسیون خدمات شهری بررسی شود.  

شورای شهر همدان به درخواست اعزام پاکبان به کربلا  "نه" نگفته است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر صفری‌افلاکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شورای شهر در تأیید یا رد درخواست سازمان پسماند شهرداری مبنی بر اعزام موکب با هدف خدمات‌رسانی به نظافت کربلا در ایام اربعین حسینی نظری نداده است.  

وی ادامه داد: درخواست سازمان پسماند شهرداری حدود سه روز پیش به شورا آمد و پس از اینکه در صحن مطرح شد مقرر شد در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد، از طرفی این درخواست بسیار دیر به شورا آمده و روند بررسی آن در کمیسیون نیز زمان‌بر است.

وی با اشاره به اینکه اعزام موکب شهرداری همدان در سال‌های گذشته اتفاق می‌افتاد اما در سال گذشته تعطیل بوده است، افزود: تأکید شده این موضوع در کمیسیون خدمات شهری به صورت ویژه بررسی شود و باید مشخص شود چه افرادی می‌خواهند در این سفر شرکت کنند و امتیازاتی که قرار است به پرسنل پاکبان‌های شهرداری داده شود باید نظام و تعریف خاصی داشته باشد، همچنین کارشناسان پسماند باید جزییات این کار را کمیسیون توضیح دهند.

انتهای پیام


11236023
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است