استانی 08:31 - 27 اردیبهشت 1401

استاندارد سازی تاسیسات گردشگری گلستان درحال اجراست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، رحمان فرمانی در نشست هم‌اندیشی هیئت مدیره انجمن حرفه‌ای هتلداران گلستان اظهار کرد: هدفمندی و ساماندهی یارانه‌ها کار بسیار سخت و اقدامی ارزشمند در راستای صرفه‌جویی منابع و جلوگیری از فساد است.

وی افزود: همه وظیفه‌داریم در شرایط فعلی درخصوص ساماندهی منابع و کمک به دولت در راستای حمایت از مردم پای‌کار باشیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان خاطرنشان کرد: تاثیرات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه گردشگری و ارائه خدمات به گردشگران مورد توجه قرار دارد و برای حمایت از فعالان این حوزه مسائل مرتبط با این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

فرمانی با اشاره به وحدت رویه در راستای صدور پروانه فعالیت تأسیسات گردشگری و تمدید آن، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بخش گردشگری باید به آن توجه شود استاندارد سازی تاسیات این حوزه است که فعالیت های در دست اقدام داریم.

در این جلسه رئیس انجمن حرفه‌ای هتلداران استان گفت: انتظار داریم در این شرایط سخت اقتصادی به زیرمجموعه انجمن حرفه‌ای هتلداران استان به عنوان بخش خدمات‌رسان به هموطنان، توجه ویژه شود.

ابراهیم ممشلی بیان کرد: باید برای اجرای درجه‌بندی تأسیسات گردشگری و نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران بازنگری و نظارت بیشتری اعمال کنیم.

وی افزود: باید در خصوص صدور و تمدید پروانه فعالیت تأسیسات پذیرایی و خدمات‌رسان یک وحدت رویه وجود داشته و دستگاهی واحد به عنوان متولی صدور و تمدید این پروانه فعالیت باشد تا از این پراکندگی‌ها جلوگیری شود.


11563753
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است