گوناگون 14:18 - 26 اردیبهشت 1401

موفقیت در مسیر افزایش آگاهی علمی و فنی پزشکان در مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین همایش جامع کووید ۱۹ و نمایشگاه دستاوردهای دارویی و تجهیزات پزشکی کشور با عنوان مدوفارم از بیستم اردیبهشت به مدت سه روز با همراهی نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار شد و با استقبال پرشور پزشکان و سایر دست اندرکاران حوزه سلامت همراه بود.

این رویداد ارزنده، موفق به جذب حدود دو هزار پزشک با امتیاز بازآموزی ۹ امتیاز (جمعاً در ۳ روز ۲۷ امتیاز) در قالب ۱۴ پنل تخصصی با موضوعات مختلف کووید ۱۹ و تشخیص آزمایشگاهی، تازه‌های ویروس‌شناسی در کووید، قصور پزشکی در دوران کرونا، کووید و پوست، به‌روزرسانی درمان‌های بستری و سرپایی بیماران مبتلا به کووید، قلب و کووید، عوارض نورولوژی کووید، واکسیناسیون کووید، تظاهرات گوارشی و کبدی کووید و پساکووید، کووید در اطفال، اختلالات غددی در بیماری کووید، پیامدهای کووید در بارداری و نوزادی شد و در این رویداد علمی و ارزشمند اساتید سرشناس پزشکی اقدام به ارائه جدیدترین مباحث علمی کردند.

در این رویداد، از شرکت‌های واکسن سازی برکت، سیناژن، مؤسسه انستیتو پاستور ایران، شرکت واکسن سازی فخرا، شرکت واکسن سازی نورا و مؤسسه واکسن سازی رازی تقدیر شد.

افزون بر این از خانواده شهدای مدافع سلامت شامل خانواده شهید محمود پویانی، خانواده شهید دکتر مجید شریفی نیا، شهید دکتر مهدی صالحی و خانواده شهید علی فعال بارو هم تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از زحمات خبرنگاران حوزه سلامت به دلیل سهم مهم آنها در اطلاع رسانی اخبار مرتبط با کووید ۱۹ ارزشمند و شایسته تقدیر شناخته و از خبرنگاران حوزه سلامت قدردانی شد.

مدوفارم به مساحت دو هزار متر با حضور بیش از ۳۰ شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی و تولیدکنندگان و ارائه دهندگان تجهیزات پزشکی و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی با موفقیت برگزار و مورد استقبال بیش از دو هزار پزشک حاضر در همایش و نیز سایر پزشکانی که از بیرون از همایش حضور پیدا کردند، قرار گرفت.

در طول این برنامه، سید موید علویان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ، به عنوان رئیس همایش و داوود یادگاری به عنوان دبیر همایش در محل برگزاری همایش حضور پیدا کرده و ایفای نقش کردند و اساتید حوزه‌های مختلف پزشکی به عنوان سخنران، در این گردهمایی حضور داشتند.


11563094
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است