ورزشی 03:00 - 09 مهر 1399
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (چهارشنبه) به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

پرسپولیس - پاختاکور، سرخ‌ها با روحیه مقابل حریف ازبک

به گزارش ایسنا، پرسپولیس ایران در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ٢١:١۵ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه، به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

شاگردان گل‌محمدی که در گروه C  این رقابت‌ها با برتری ب ابر التعاون عربستان و الشارجه امارات به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بودند، در این مرحله برابر تیم قدرتمند السد قطر با گل دقیقه ٨٨ عیسی آل‌کثیر به برتری رسیدند تا خود را برای حضور در جمع ٨ تیم برتر آسیا آماده کنند. حالا سرخ‌های تهران برای صعود به نیمه‌نهایی باید برابر پاختاکور ازبکستان به برتری برسند.

پرسپولیس در سال‌های اخیر دوبار به این مرحله از رقابت‌ها رسیده که در سال ٢٠١٧ با برتری برابر الاهلی عربستان به نیمه نهایی رسید و با شکست برابر الهلال عربستان حذف شد و در سال ٢٠١٨ نیز با شکست الدحیل قطر به نیمه نهایی رفت و در این مرحله هم با شکست السد قطر ، برای اولین‌بار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

شاگردان گل‌محمدی که در دیدار برابر السد قطر با اخراج سیامک نعمتی مواجه شدند، طبق اعلام رسمی باشگاه، اعتراض رسمی به اخراج این بازیکن انجام شده تا با بخشش احتمالی AFC نعمتی بتواند پرسپولیس را همراهی کند. البته پس از دیدار برابر السد مباحثی هم درباره مصدومیت شجاع خلیل‌زاده مطرح شد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش برابر پاختاکور ندارد.

پاختاکور ازبکستان که به گفته کارشناسان از تیم‌های خوب این رقابت‌ها محسوب می‌شود، در گروه B این رقابت‌ها صدر نشین شد و در ادامه استقلال را دو بر یک شکست داد تا حریف پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

انتهای پیام


10740949
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است