اجتماعی 19:41 - 31 شهریور 1399
فرمانده ناجا تاکید کرد
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اهتمام ویژه مجلس به تامین اعتبارات مورد نیاز ناجا گفت: انصافا نیروی انتظامی با امکانات و ظرفیت های موجود به استان فارس عنایت ویژه ای داشته و در ارائه خدمات هیچ گونه مضایقه ای نکرده است.

ضرورت اهتمام ویژه مجلس به تامین اعتبارات مورد نیاز ناجا

به گزارش ایسنا سردار حسین اشتری در نشست مجمع نمایندگان استان فارس ضمن قدردانی از حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان فارس، استاندار و فرماندهی انتظامی این استان گفت: توجه و دقت شما به تلاش ها و مجاهدت های همکاران ما موجب دلگرمی و تقویت روحیه همکاران می شود، از این بابت خداوند متعال را شاکر هستیم. انصافا همکاران ما در نیروی انتظامی مقتدرانه و توام با رافت و مهربانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با بیان اینکه استان فارس جزو استان های خاص و ویژه است، تصریح کرد: انصافا نیروی انتظامی با امکانات و ظرفیت های موجود به این استان عنایت ویژه ای داشته و در ارائه خدمات هیچ گونه مضایقه ای نکرده است.

اشتری ادامه داد: از نظر تجهیزات، نیروی انسانی، تامین اعتبارات و ... با کمبودهایی مواجه هستیم که از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که کارشناسانه تر به این موضوعات بپردازند و این موارد را مورد اهتمام ویژه قرار دهند البته با وجود کمبود های بسیار همکاران ما در نیروی انتظامی به نحو مطلوبی به مردم خدمت رسانی می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: امروز پلیس با اقتدار ماموریت های خود را به سرانجام می رساند و هر سال نیز توفیقات خوبی را کسب می کند. از این رو لازم است که در تمامی حوزه ها به نیروی انتظامی کمک شود و مجلس نیز بایستی به ما توجه ویژه ای داشته باشد.

لزوم اهتمام ویژه به رفع مشکلات معیشتی کارکنان

وی در ادامه به اهمیت تامین معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: نباید کارکنان ناجا از نظر مسکن (ملکی و سازمانی) دغدغه داشته باشند. اگر مشکلات معیشت کارکنان مرتفع شود قطعا در انجام ماموریت ها نیز تاثیرگذار خواهد بود بنابراین در این حوزه نیز دستگاه های مربوطه باید پای کار باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کارکنان ناجا از ایثارگرترین نیروها هستند، گفت: انصافا کارکنان ما جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و خالصانه به مردم خدمت رسانی می کنند.

اشتری به موضوع خیران امنیت ساز نیز اشاره کرد و گفت: لازم است که این موضوع بیش از پیش مورد اهتمام قرار بگیرد و خیران امنیت ساز نیز بیشتر از گذشته پای کار باشند.

هوشمندی سازی پلیس و تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم

وی در ادامه اظهارکرد: در بحث جانباختگان ناشی از تصادفات جاده ای کاهش چشمگیری داشته ایم که از این بابت خداوند را شاکریم. از این رو به هر میزان تجهیزات به روز باشد و افزایش یابد قطعا ماموریت ها نیز به نحو مطلوب انجام می شود.

فرمانده نیروی انتظامی در  ادامه به اهمیت هوشمندسازی پلیس نیز اشاره کرد و گفت: اگر هوشمندسازی در نیروی انتظامی به خوبی محقق شود، خدمت رسانی به مردم نیز موفق خواهیم بود.  

اقدامات مطلوب استان ها در خصوص برخورد با اراذل و اوباش

اشتری در خصوص برخورد با اراذل و اوباش اظهارکرد: در این خصوص در تمامی استان ها اقدامات مطلوبی انجام شده است اما نیازمند حمایت بیشتر دستگاه های مربوطه خصوصا نمایندگان مجلس هستیم.

وی افزود: لازم است که هزینه های جرم در کشور افزایش یابد که از این لحاظ نیز مجلس باید این موضوع را مورد اهتمام ویژه قرار دهد.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع تهاجم فرهنگی در جامعه و تبعات آن اشاره و اظهارکرد: باید جلوی هرگونه بی بندوباری در کشور گرفته شود. منشاء اصلی این تهاجم های فرهنگی فضای مجازی است و ناجا در این خصوص نیازمند کمک سایر دستگاه های مربوطه است.

وی به طرح ناظر یک اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح اثرات مطلوبی به همراه داشته است، از این رو نیازمند حمایت های بیشتر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری در پایان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ما است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و مقتدرانه در تمامی صحنه ها حضور خواهد داشت و از ایجاد بی نظمی در جامعه، جلوگیری می کند. امیدواریم که نمایندگان مجلس نیز بیش از گذشته همراه ما باشند تا بتوانیم خدمتگزار مردم و سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

انتهای پیام


10727506
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خرابی برخی پله‌برقی‌های تهران تردد را برای شهروندان سخت کرده که برای کاهش این مشکل معاون فنی شهرداری تهران از نصب ۶۰ یونیت جدید پله‌برقی تا سه ماه‌آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است