استانی 20:11 - 13 مرداد 1399

۵۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران مازندران توزیع می شود

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام نوری عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه بسیج کارگری استان مازندران همزمان با سراسر کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به سال جهش تولید در راستای برنامه‌هایی از جمله طرح حمایت از تولید ملی با هدف توانمندی صنعتی و تولیدی مجموعه استان, ارتقای کیفی خدمات و محصولات تولیدی و تغییر ظاهری تولیدات ملی طرح شهید باکری را برگزار می‌کند.



وی با اشاره به طرح شهید سلیمی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: در این طرح با شناسایی موانع و مشکلات تولید و هماهنگی‌های لازم با مسئولین امر جهت کمک به مراکز تولیدی و همچنین برنامه‌ریزی برای همدلی کارگران و کارفرمایان در جهت ارتقای درک متقابل و کارایی بیشتر گام برداشته می‌شود.



مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا مازندران گفت: امسال با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا که به وجود آمده برخی از شرکت‌ها، جامعه کارگری و کارفرمایان دچار مشکلات عدیده‌ای شدند که بیشتر فشارها بر قشر ضعیف کارگری است.



نوری خاطرنشان کرد: در رزمایش مومنانه مرحله اول که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، ۱۷ هزار بسته کمک معیشتی توسط شرکت‌ها و مراکز تولیدی در بین کارگرانی که به نوعی کم برخوردارند یا دچار مشکل شدند، توزیع شده است.



وی افزود: از عید قربان تا عید غدیر طرح شیفت ایثار به عنوان یکی از برنامه‌های پیش بینی شده در نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانجات استان مازندران برگزار می‌شود.



مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا مازندران ادامه داد: در این مرحله بیش از ۵ هزار بسته کمک معیشتی آماده شد که برخی توزیع و برخی نیز در حال توزیع است.



نوری یادآور شد: رزمایش طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه فردا سه شنبه ۱۴ مرداد در استان مازندران همزمان با سراسر کشور با محوریت کارخانه نکا چوب برگزار می‌شود.


10650914
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است