استانی 14:10 - 28 اردیبهشت 1400
در سال ۹۹ انجام شد؛
ایسنا/خوزستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به اجرایی شدن ۱۸ طرح پژوهشی در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان در سال ۹۹، گفت:‌ از ۱۹ تعداد طرح‌ در نظر گرفته شده، تنها یک طرح به سرانجام نرسید که در سال ۱۴۰۰ به دنبال اجرایی شدن آن هستیم.

اجرایی شدن ۱۸ طرح پژوهشی در کارگروه آموزش و پژوهش خوزستان

مهرداد نیکو در حاشیه اولین کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در سال ۱۴۰۰ که امروز (۲۸ اردیبهشت) دراستانداری برگزار شد، اظهار کرد: اولین دستور کار این جلسه به عملکرد اعتبارات پژوهشی در استان، مربوط به دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۹ اختصاص پیدا کرد که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. این اعتبار به ۱۹ طرح پژوهشی اختصاص پیدا کرده بود؛ از این تعداد نیز ۱۸ طرح پژوهشی به سرانحام رسیدند و همه اعتبارات نیز جذب شد و تنها یک پژوهش به سرانجام نرسید که در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی خواهد شد تا به نتیجه برسد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای سال ۱۴۰۰ نیز برنامه‌ریزی شد که حداکثر طی یک ماه اولویت‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی تعیین و دوباره در کارگروه مطرح شود تا به تصویب برسد. به محض ابلاغ بودجه ۱۴۰۰ نیز اعتبارات مورد نیاز تامین می‌شود تا عناوین پروژه‌ها مانند سال ۱۳۹۹ اجرایی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در پایان گفت: برآورد مبلغ بودجه برای امسال حدود ۲ میلیارد تومان است اما هنوز بودجه ابلاغ نشده است. این بودجه برای ۲۵ دستگاه اجرایی است که بودجه هزینه‌ای آن نیز استانی است.

انتهای پیام


11071930
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است