گوناگون 09:59 - 07 مهر 1399
تاثیر آینه کاری در فضاهای مختلف منزل و استفاده خلاقانه از آن‌ها می‌تواند باعث ایجاد فضای کاملاً زیباتر و دلنشین‌تر شده، در روحیه افراد نیز بسیار تاثیر گذار باشد.

برترین تولید کننده آینه کاری مدرن برای تحول در دکوراسیون داخلی

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شیشه آریا، انجام آینه کاری به صورت حرفه‌ای در منزل علاوه بر مزایای بی شمار، هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌های دکوراسیون در خانه دارد.

دیوارها بخش عمده‌ای از خانه را تشکیل می‌دهند و بسیاری از مواقع پیش آمده که دیوارهای خالی و بلا استفاده در دکوراسیون باقی مانده که باعث بر هم خوردن هماهنگی میان دکورهای خانه می‌شود.

این بخش‌های خالی می‌تواند بسیار به چشم آمده و به سرعت توجه همه را به خود جلب کنند.

بهترین راه برای پر کردن آنها استفاده از آینه کاری دیواری است.

پیشنهاد ما، برای یک تغییر چشم‌گیر، کم هزینه، پر جلوه، تجربه آینه‌کاری و استفاده از شیشه و آینه، در طرح‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف، داخل خانه یا محل کار شماست؛ که البته، از آنجا که این کار بسیار حرفه‌ای و دقیق است، حتماً نیاز به طراحی نقشه و پیاده‌سازی دقیق دارد.

به طور خلاصه، صنعت شیشه آریا، می‌تواند به لطف خدا در این تغییرات، همراه، مشاور و مجری خوبی باشد. این شرکت با تولید ماهانه بیش از ۳۰۰۰ متر آینه‌ی دکوراتیو، بزرگترین شرکت تولید و نصب آینه دکوراتیو در سطح کشور است. همچنین با داشتن بیش از ۱۰۰ مدل جدید و حرفه‌ای و ۵۰۰ عامل فروش فعال در سطح کشور، به ارائه خدمات می‌پردازد.

انتهای رپرتاژ آگهی


10737520
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است