ورزشی 13:37 - 28 اردیبهشت 1400
مسابقات رکوردگیری پارادوچرخه سواری امروز در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که مهدی محمدی تنها نماینده دوچرخه سوار پارالمپیکی برای قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو موفق شد با ثبت رکورد ۵ دقیقه و ۳ ثانیه در تایم تریل انفرادی، رکورد آسیا را در پیست سیمانی به ثبت برساند.

ثبت رکورد آسیا توسط دوچرخه سوار معلول در پیست سیمانی

مهدی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از شرکت در کاپ جهانی بلژیک که آخرین فرصت برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک توکیو در ماده جاده و پیست بود، در تایم تریل انفرادی از بین ۳۶ کشور شرکت کننده در جایگاه هجدهم قرار گرفتم، البته من سهمیه خود را در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا در پیست کسب کرده بودم و در این تورنمنت تنها به دنبال ثبت امتیازاتم در رنکینگ جهانی بودم تا شرایط حضورم در پارالمپیک توکیو فراهم شود.

وی گفت: برای این که شرایطم برای قرار گرفتن در لیست نفرات اعزامی به توکیو مشخص شود، امروز در مسابقات رکوردگیری که با حضور نماینده کمیته ملی پارالمپیک در ورزشگاه آزادی برگزار شد، شرکت کردم و در پیست سیمانی با ثبت رکورد ۵ دقیقه و ۳ ثانیه در تایم تریل انفرادی توانستم رکورد قهرمانی آسیا که ۲۰۲۰ در کره جنوبی در پیست چوبی جابجا کرده بودم، در پیست سیمانی به ثبت برسانم.

وی گفت: رکاب زدن در پیست سیمانی برای فردی مثل من که ۲ سال به خاطر کرونا هیچ تمرینی در پیست نداشتم و به دلیل زمین خوردن در کاپ جهانی بلژیک تا حدودی از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بودم، کار راحتی نبود اما با این وجود توانستم رکورد پیست چوبی را که در قهرمانی آسیا در تایم تریل انفرادی به ثبت رسانده بودم، در پیست سیمانی دوباره به ثبت برسانم.

محمدی خاطرنشان کرد: چون در کلاس خود در پیست و جاده نفر اول آسیا هستم و طبق سیاست کمیته ملی پارالمپیک جزو گروه چهارم قرار می گیرم، امیدوارم با این رکوردگیری کمیته ملی پارالمپیک تمام شرایط را برای اعزام من به توکیو به عنوان تنها نماینده ایران در دوچرخه سواری در نظر بگیرد. 

وی در پایان افزود: برای حضور در پارالمپیک توکیو ۲ سال است که سختی های زیادی را تحمل کردم و با گرفتن وام یک دوچرخه به مبلغ ۳۰۰ میلیون برای انجام تمرین و مسابقه در تایم تریل انفرادی تهیه کردم تا بدون دغدغه و استرس خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو آماده کنم. امیدوارم این تلاش ها بی نتیحه باقی نماند و به عنوان تنها نماینده دوچرخه سوار پارالمپیکی عازم توکیو شوم.

انتهای پیام


11071851
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک را صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلف برخی از رقابت‌های لیگ برتر صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به هیات فوتبال آذربایجان شرقی از امکان پذیرنبودن حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تا زمان بهبود زیرساخت‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی رشیدی با حکم رئیس فدراسیون کبدی به عنوان دبیر کل این فدراسیون انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال تا پایان فصل به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های اسکواش بین‌المللی قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در دوحه در حال برگزاری است و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است