ورزشی 10:43 - 04 تیر 1401

قرار نبود بازی با اسپانیا قطعی شود/چاره‌ای نباشد به تایلند میرویم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی درباره منتفی شدن دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با اسپانیا گفت: قرار نبود بازی اسپانیا قطعی بشود! فقط با سرمربی اسپانیا صحبت کردیم که گفتند یک تاریخ به ما بدهید. می‌خواستیم زمانی که لیگ قبل از جام ملت‌های آسیا تعطیل می‌شود، با اسپانیا بازی کنیم. نامه هم زدیم ولی اعلام کردند در این تاریخ نمی‌توانیم چون لیگ اسپانیا در این زمان شروع می‌شود. پلی آف اروپا را هم دارند.

وی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، افزود: فکر نمی‌کردیم بازی با آرژانتین انجام نشود. آرژانتین و ما راغب بودیم و نامه نگاری کردیم. ۲۳ و ۲۴ تیر استارت لیگ زده می‌شود. هفت، هشت هفته برگزار می‌شود و امیدوارم بازیکنان ملی پوش در لیگ آماده بشوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به اینکه با این شرایط از بازی‌های دوستانه به لیگ ایران برای آماده شدن ملی پوشان دل سپرده است، تصریح کرد: یک تورنمنت تایلند هم هست که خیلی نزدیک به مسابقات آسیایی است. اگر چاره‌ای نباشد، به فدراسیون فوتبال گفتم برای حضور در این تورنمنت جواب مثبت بدهید؛ البته با چیزهایی که مدنظرمان است. کار سختی داریم و امیدوارم تیم‌ها در لیگ روی بازیکنان خوب کار کنند. باشگاه‌ها بازوان اصلی تیم ملی هم هستند.

شمسایی در خصوص وضعیت فعلی آماده سازی تیم ملی یادآور شد: یکسری چیزها دست ما است و یکسری چیزها دست ما نیست. آنچه دست ما نیست اتفاق بازی با آرژانتین بود. میرشاد ماجدی و فدراسیون فوتبال گفتند اگر می‌خواهید به تورنمنت تایلند بروید، برنامه ریزی کنید. اردوهای تیم ملی قرار است از ۲ شهریور آغاز بشود. باید ببینیم از ۲ شهریور چه می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه قرار است تیم‌های ضعیفی در تورنمنت تایلند باشند، گفت: تیم‌های خیلی ضعیف که نه ولی از گوشه کنار اسم‌های زیادی شنیدم. باید ببینیم تا لحظه قطعی شدن تورنمنت چه تیم‌هایی هستند. اینها در حد شنیده هاست.


11603995
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است