استانی 09:50 - 05 مرداد 1400
کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان:
ایسنا/هرمزگان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه از چهارشنبه تا پایان هفته ی جاری شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود، اظهار کرد: از نظر دمایی، تا پایان هفته‌ی جاری ماندگاری هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت.

ماندگاری هوای گرم در هرمزگان/شرایط برای ترددهای دریایی مساعد است

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در خصوص پیش بینی وضعیت جوی و دریایی امروز استان هرمزگان، افزود: مه رقیق صبحگاهی پدیده ی غالب سواحل و جزایر استان در ساعات صبح پیش بینی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر، وزش بادهای جنوب غربی برروی تنگه ی هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود و دریا کمی مواج خواهد شد، تصریح کرد:  توصیه می شود تردد شناورهای سبک در این مناطق با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: همچنین در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمالی استان رشد ابر رخ خواهد داد و وقوع رگبار پراکنده ی باران در این نواحی دور از انتظار نیست.

سی سی پور خاطرنشان کرد: در نواحی جنوب شرقی استان نیز افزایش سرعت وزش بادهای شمال شرقی، با احتمال بروز گرد و غبار پیش بینی می شود و در سایر نقاط استان جوی پایدار حاکم خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه از فردا، چهارشنبه تا پایان هفته ی جاری شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد پیش بینی می شود، اظهار کرد: از نظر دمایی، تا پایان هفته ی جاری ماندگاری هوای گرم در سطح استان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام


11163471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است