استانی 12:32 - 24 خرداد 1400
ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بر شرایط و بیماری کرونا مسلط هستیم و بحرانی نداریم.

توزیع ۳۰۰ هزار بسته حمایتی در استان مرکزی/بر شرایط کرونایی مسلطیم

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در بیست و نهمین آیین پویش راه سلامت با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه انقلاب با توجه به آرمان ها کارنامه درخشانی داشته است، اظهار کرد: کرونا در استان مرکزی به خوبی مدیریت شد، بیش از ۳۰۰ هزار بسته حمایتی در استان توزیع شد، خیرین کمک کردند، بیمارستان آیت الله خوانساری تجهیز شد و تحقیقات در کشور توسعه یافت و واکسن های مختلف تهیه شد.

وی با بیان اینکه امروز بر شرایط و بیماری مسلط هستیم و بحران نداریم، گفت: تلفات به صورت نسبی کم است و کادر درمان به خوبی در حال کمک هستند. در واقع در کشور با وجود همه تنگناهای ارزی و غیر ارزی و تحریم ها کار را پیش برده ایم و زحمات بسیار قابل تقدیر است. خوشبختانه در استان مرکزی عملکردی یکپارچه انجام گرفت.

امام جمعه اراک افزود: قدم های بزرگی در استان برداشته شده است، درست است پروژه بیمارستان ولیعصر با همه تلاش ها تکمیل نشده است، اما اقدامات بسیاری از جمله تجهیز بیمارستان ها، راه اندازی دانشکده دندانپزشکی و استخدام ۱۲۰۰ نیرو انجام گرفته است، همچنین می توان با کمک وزارت بهداشت بیمارستان آیت الله خوانساری را به مرکز درمان سرطان غرب کشور تبدیل کرد.

وی بر لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان ولیعصر تاکید کرد و گفت: این استان صنعتی است و نیازمند توسعه تخت های بیمارستانی است از طرفی لازم است که بیمارستان سوانح و سوختگی به سرعت تجهیز شود.

دری نجف آبادی به مسئله غربالگری اشاره کرد و گفت: باید به عوامل مختلف در تخریب و از بین بردن سرمایه های معنوی توجه داشت.

وی بیان کرد: انتظار می رود تا زمانی که مسئولیت به دوش مدیران است کار را با قدرت پیش ببرند، مبادا حاشیه ها و مسائل بر امور تاثیر داشته باشد. از دولت میخواهم با ۱۰۰ درصد ظرفیت تا آخرین لحظه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فعالیت انجمن حمایت از بیماران کلیوی و وجود ۱۸۰ شعبه آن در کشور، خواستار رسیدگی و توجه به این انجمن، تامین دارو و پیوند کلیه در کشور شد.

انتهای پیام


11104599
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است