استانی 21:57 - 29 مهر 1400
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:
ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از افتتاح ۲ سرای محله در مناطق نایسر و کانی کوزله سنندج خبر داد و گفت: فرهنگ سازی در بخش‌های مختلف و آموزش شیوه صحیح زندگی از رسالت‌های سرای محلات است.

آموزش شیوه  صحیح زندگی از رسالت‌های سرای محلات است

محمد ابراهیم زارعی امروز (29 مهر) در آئین افتتاح این سرای محلات آموزش و توانمند سازی ساکنین این مناطق از جمله اهداف سرای محلات عنوان کرد و گفت: با این دست اقدامات می توان علاوه بر توانمند سازی جامعه هدف در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز موثر واقع شد.

وی فرهنگ سازی در بخش های مختلف و آموزش شیوه صحیح زندگی را از رسالت های سرای محلات دانست و گفت: ما نیاز داریم که همیشه آموزش های لازم و متناسب با شرایط روز را داشته باشیم و این امر یک ضرورت و نیاز مستمر و همیشگی است.

زارعی اضافه کرد: اگر آموزش ها به درستی ارائه شود می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: مبنا و اساس تمام اقدامات را بر پیشگیری بگذاریم، چرا که پیشگیری بسیار کم هزینه تر از درمان است.

زارعی با بیان اینکه تاکنون سه سرای محله در حسن آباد سنندج، کانی کوزله و نایسر افتتاح شده است، اظهار کرد: در تلاشیم که این سرای محلات را نیز در آینده و در شهرهای سقز و مریوان داشته باشیم.

گفتنی است ساختمان سرای محلات در مناطق محروم و کم برخوردار توسط دولت خریداری و برای توانمند سازی و آموزش اقشار ضعیف و آسیب دیده در اختیار تشکل ها و نهادهای غیر دولتی قرار می گیرد.

انتهای پیام


11282915
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است