استانی 21:10 - 17 بهمن 1401

اکران فیلم های چهل و یکمین جشنواره فجر در سنندج آغاز شد

علی اصغر دریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال نیز با همکاری سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان، ۲۰ فیلم سینمایی چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در استان اکران می‌شود.

وی افزود: هر روز ۶ اکران در سالن‌های شماره یک و دو پردیس سینمایی بهمن سنندج انجام می‌شود که سانس اکران فیلم‌ها از ساعت ۱۵ شروع می‌شود و آخرین سانس نیز ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: در مجموع ۴۶ اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای خرید الکترونیکی بلیت جشنواره در راستای رفاه حال علاقه مندان به تماشای فیلم‌های سینمایی این دوره از جشنواره گفت: بلیت فیلم‌های جشنواره فجر همانند سال‌های گذشته به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) به فروش می‌رسد.

دریایی افزود: امکان خرید بلیت فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه فروش بلیت به تعداد چهار قطعه بلیت از هر فیلم خواهد بود.


11807132
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است