استانی 01:25 - 27 اردیبهشت 1400

جرائم خشن در خوزستان ۱۰ درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی یکشنبه‌شب به تدابیر ویژه برای رفاه حال هموطنان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: حضور عوامل انتظامی و راهور در معابر شهری به ویژه به هنگام افطار، سحر و لیالی قدر زمینه آرامش و آسایش بیشتر شهروندان خوزستانی را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد جرایم خشن (سرقت‌های مسلحانه، به عنف و قتل) در ماه مبارک رمضان سال جاری کشف شده است، تصریح کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۰ درصد وقوع جرایم خشن نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سرقت، با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس در ماه مبارک رمضان ۸۷ درصد سرقت‌ها که در این مدت به وقوع پیوسته نیز کشف شده‌اند.

صالحی، به طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز که به صورت مستمر در سطح استان به اجرا گذاشته می‌شود، اشاره کرد و گفت: در راستای این طرح‌ها که در ماه مبارک رمضان اجرا شد، تعداد ۴۳۴ قبضه انواع سلاح جمع‌آوری شد که ۱۶۳ قبضه آن جنگی و ۲۷۱ قبضه اسلحه شکاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، تصریح کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با دارندگان سلاح غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

سردار صالحی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نزدیک به دو تن مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.


11069309
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است