استانی 08:35 - 17 اسفند 1399

نظارت بر بازار مرغ در آذربایجان غربی باید تشدید شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی شهریاری، شنبه شب در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: یکی از راهکارهای مدیریت بازار مرغ علاوه بر ممنوعیت‌های خروجی، بازرسی و نظارت‌ها نیز باید مؤثر و کاربردی باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل بی ثباتی در بازار، تحریک تقاضا به دلایل مختلف است افزود: تحریک تقاضا با وجود تولید مرغ بیش از نیاز مصرف باید با نظارت و بازرسی ویژه کنترل شود.

شهریاری با اشاره به اینکه هر جا کم کاری در بازرسی و نظارت رخ داده شاهد بی ثباتی بازار و ایجاد مشکل برای مردم بودیم، اضافه کرد: وضعیت موجود در بازار باید با تشدید نظارت و بازرسی مدیریت شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روند صادرات سیب در استان نیز روند معمولی خود را طی می‌کند افزود: برای رفع تعلیق کارت‌های بازرگانی نیز از طریق مراجع مربوطه پیگیر هستیم.

شهریاری در ادامه به خسارتهای کرونا بر صنعت، کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های جدی استان عدم توانایی صنوف خُرد در پرداخت مالیات است که این امر برای تغییر شرایط به نفع کسبه از طریق مجلس در دست اقدام است.

در این جلسه علاوه بر ارائه گزارش رتبه برتر استان در بهبود فضای کسب و کار پاییز، مسائلی از جمله روند تشخیص مالیات عملکرد ۹۸ و ضرایب تعیین شده، مشکلات اتاق اصناف بویژه در بحث مالیات و تعیین قیمت کارشناسی مرغ و روند صادرات سیب درختی مورد بررسی قرار گرفت.


10980253
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است