استانی 12:06 - 04 تیر 1401

فاز سوم بیمارستان خوانسار راه اندازی شد

پارسا رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فاز سوم این مرکز درمانی به مساحت حدود ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه، پنج اتاق عمل، بخش اورژانس و بخش جراحی راه اندازی شد تا دغدغه‌ای برای درمان بیماران وجود نداشته باشد و صفر تا صد مراحل درمانی این گروه در این مرکز انجام شود.

وی افزود: با تمهیدات و پیشرفت‌هایی که اندیشیده شده این مرکز قابلیت این را دارد که در مهرماه سال جاری به مرحله بهره برداری و افتتاح برسد.

رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک در پایان از حمایت‌های همیشگی خیرین حوزه سلامت تقدیر و تشکر کرد و گفت: تاکنون با کمک‌های این فرشتگان ایثارگر اقدامات بزرگی مثل راه اندازی و افتتاح فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری، کمک هزینه دارو و درمان، تهیه تجهیزات و بسته‌های معیشتی انجام شده است و امیدواریم که این روند همچنان ادامه دار باشد.


11604156
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است