استانی 10:44 - 05 مرداد 1400
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: هم اکنون ۳۳۸ بیمار کرونایی در بیماستان های استان بستری هستند.

شمار بیماران بستری در بیمارستان های معین کرونای استان از مرز ۳۰۰ نفر گذشت

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۳۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری، که ۱۳۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۵۱۹۶۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۵۱۱ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٣٩ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های  بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و دنا  بود. همچنین از ۳۲۷ نمونه رپید تست ۲۵ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بهمئی، باشت و گچساران هستند.

یزدان پناه عنوان کرد: شمار بیماران بستری در بیمارستان های معین کرونای استان از مرز ۳۰۰ نفر گذشته و این نشانه خطر بزرگ و آسیب زای کرونا در آینده نزدیک است که لزوم مشارکت همه مردم، نهادها و سازمان ها را برای کنترل بیماری می طلبد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی خاطرنشان کزد: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی و مراسمات، پرهیز از سفر و حضور در مکان های شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش کنیم.

انتهای پیام


11163602
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است