استانی 00:55 - 27 اردیبهشت 1400
ایسنا/مازندران مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی انتخابات ریاست جمهوری جبهه انقلاب اسلامی استان مازندران عصر امروز در ساری برگزار شد.

افتتاح دفتر ستاد مرکزی جبهه انقلاب اسلامی در مازندران

در این مراسم که عصر روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه برگزار شد، حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای اتئلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با بیان اینکه تقویت خودباوری، اعتماد به نفس ملی و شکوفایی اقتصادی از مهم‌ترین مولفه‌های دولت اسلامی است، اظهار کرد: اسلام انقلابی، اسلام سازش ناپذیر و دور از تحریف و مبرای از بازیچه دست هوا و هوس‌ها است.

وی افزود: حضرت امام راحل نشان داد که فقه اسلام و تفکر روشن بینانه می‌تواند به توفیقات بزرگی دست یابد و در اسلام با نگاه توحیدی، انسان نقش محوری دارد و مسئله عدالت، امنیت و رفاه برای این است که هر انسان سعادتمند شود.

رئیس شورای اتئلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با اشاره به اینکه همه در تحقق دولت اسلامی و ادای تکلیف وظیفه داریم، گفت: عدالت اجتماعی، مقابله با فقر و ناامنی، استقلال همه جانبه، ادامه حکومت صالحان، از جمله اهداف حکومت و دولت اسلامی است.

یعقوبی با اشاره به تشکیل مجلس انقلابی ادامه داد: اولین حرکت شورای ائتلاف گزینش نمایندگان انقلابی برای مجلس بود و مجلس کنونی اقدامات خوب و قابل توجهی را انجام دادند، از سوی دیگر وظیفه دولت اسلامی حفظ ارزش‌ها و شاخص‌های اسلامی است. 

در ادامه این مراسم شکرالله رضازاده شرمه، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی مازندران، نیز در این مراسم گفت: ای کاش عرصه سیاست پادگان بود و متوجه می‌شدیم‌ اگر نقصی داشته باشیم یقه ما را خواهند گرفت.

وی گفت: اینگونه نیست که انقلاب نتوانست در امور به موفقیت دست یابد، باید یکبار به جبهه انقلاب اعتماد کنیم و در این میان مدیران پاکدستی نیز وجود داشتند که خدماتی انجام داده باشند.

رضا زاده گفت: ستاد جبهه انقلاب اسلامی به وسعت تمام انقلابیون استان مازندران است و این دوره از انتخابات مجازی ترین انتخابات اتفاق خواهد افتاد تا در ۲۸ خرداد اتفاقات خوب رقم‌ بخورد.

در ادامه مراسم ادامه عبدالله رضایی رئیس شورای ائتلاف غرب مازندران نیز در این مراسم، اظهار کرد: انتخابات، مردم سالاری دینی است و رهبری هم با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب شده است.

وی افزود: ۴۲ سال از نظام می گذرد و این حق مردم ما نیست که مشکلات زیادی را متحمل شوند و وظیفه تک تک ماست آبرو بگذاریم.

انتهای پیام


11069298
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است