استانی 19:49 - 16 مرداد 1399
ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، فرا رسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

استاندار خوزستان فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش ایسنا در متن پیام غلامرضا شریعتی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم ما یسطرون

سلام و درود بر تلاشگران عرصه قلم که حافظان اصلی دانایی و پیشگامان عرصه خبر هستند و توانایی تفکر و قدرت نگارش و فرصت سخن گفتن را در مسیر تعالی جامعه و توسعه همه‌جانبه ایران عزیز به کار می‌گیرند.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهیدمحمود صارمی و روز خبرنگار یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و اهالی محترم مطبوعات و رسانه است که وظیفه مهم اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده دارند.

خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه با توجه به جایگاه ویژه و اهتمامی که به امر پسندیده اطلاع‌رسانی و انعکاس مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پیرامون خود دارند، در همه حال سزاوار احترام و تکریم هستند.

خبرنگاران به مانند یک مسیر دو طرفه بین مردم و مسئولان می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود، زمینه اصلاح مستمر و هدایت افکارعمومی را فراهم آورده و با شناخت نیازهای مردم، مطالبات اجتماعی را با تکیه بر اخلاق و قانون و همچنین حفظ حرمت افراد، به تصمیم‌گیران و مدیران اجرایی منتقل کنند و با معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهیا سازند.

در روزهای شیوع بیماری کرونا، خبرنگاران و عکاسان عزیز در سخت‌ترین شرایط، لحظه‌ای خود را جدا از کادر درمان و جامعه ندیدند و با حضور و آگاهی‌بخشی خود از راه‌های مقابله با ویروس کرونا و همچنین اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت استان و دعوت مردم به رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی، نقش مهم و خطیری را در این مسیر سخت و طاقت‌فرسا به عهده داشتند.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهیدمحمود صارمی، روز خبرنگار و تقارن آن با ایام مبارک دهه امامت و ولایت را به همه خبرنگاران، عکاسان و مدیران محترم رسانه‌ها، فعالان حوزه اطلاع‌رسانی در استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای شما عزیزان خواستارم.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان"


10655958
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است