استانی 21:03 - 19 مرداد 1401

اطلاع رسانی خوبی از مصوبات سفر دولت به خوزستان انجام نشده است

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: بخشی از اقدامات دولت در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور برای خوزستان انجام شده است که نباید این موضوع را پنهان کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور برای خوزستان نیز پروژه‌های طرح جامع فاضلاب برای شهرستان‌های اهواز و کارون است که تخصیص اعتبارات خوبی هم داشت.

وی عنوان کرد: سرعت عمل برای تسریع در اجرای پروژه‌های مذکور انجام شده ولی اطلاع‌رسانی خوبی در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری به خوزستان صورت نگرفته و این بی‌اطلاعی شامل عام و خاص شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: به این معنا که نمایندگان خوزستان در مجلس اطلاعات چندانی از جزئیات این مصوبات نداشته و مردم نیز اطلاعات کاملی در این خصوص ندارند.

حسینی مطرح کرد: دولت باید خروجی مصوبات سفرهای استانی خود را در قالب گزارش کار یک ساله به مردم اطلاع رسانی کند؛ همچنین استانداران می‌توانند به عنوان عالی‌ترین مقامات هیئت دولت در استان‌ها نیز اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی با انتقاد از نبود اطلاع رسانی در زمینه مصوبات سفر رئیس جمهور در خوزستان گفت: در این خصوص از استاندار خوزستان انتظار می‌رود به عنوان مسئول اجرایی خوزستان و نفر اول نماینده دولت در این استان یک سری اقدامات انجام شده دولت را اطلاع رسانی کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: مدیران دولتی موظف به ارائه گزارش از اقدامات عملکرد دولت به مردم هستند.


11650606
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است