ورزشی 08:13 - 07 مهر 1399
روزنامه قطری الوطن به انتقاد از عملکرد السد بعد از شکست برابر پرسپولیس پرداخت و حذف این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا عجیب دانست.

الوطن: حذف عجیب و حسرت بزرگ برای السد

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، السد در دیدار برابر پرسپولیس با یک گل تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد. السد امید نخست قطر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بود آن هم باتوجه به میزبانی که قطر در این رقابت ها داشت اما این تیم پرستاره با مربی بزرگ خود بازی را برابر پرسپولیس واگذار کرد.

الوطن در این باره نوشت: پرسپولیس نظر تاکتیکی برتر از السد بود و همین باعث شد تا به دور بعد راه پیدا کند. بازیکنان پرسپولیس به خوبی دستورات سرمربی تیم را در میدان اجرا کردند اما السد اصلا برندگی و جنگندگی لازم را نداشت و بازیکنان این تیم در میدان سنگین بودند و آنچنان که بایسته و شایسته بود ظاهر نشدند.

در ادامه گزارش الوطن آمده است: نه بازیکنان السد انگیزه لازم را داشتند و نه سرمربی تیم از هوش و ذکاوت برخوردار بود. السد آماتور بود و از امکانات زیادی که داشت استفاده نکرد. السد با این بازیکنان بزرگ و نام آشنایی که داشت از شانس های اصلی قهرمانی بود اما این تیم خود و هوادارانش را خوار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت. هیچ کس انتظار رقم خوردن این سناریو را نداشت. بعد از حذف ناباورانه الدحیل همه امیدها به السد بود اما این تیم هم ناامید کننده بود. این بار لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی خاص و استثنایی برگزار شد و همه چیز مهیا بود تا یک نماینده از قطر قهرمان شود اما السد هم به شکل عجیبی حذف شد. بسیار امیدوار بودیم که یکی از دو نماینده پرستاره ما قهرمان شوند اما اینگونه نشد.

الوطن در ادامه نوشت: السد باتوجه به جذب فوق ستاره‌ای مثل کاسورلا امید نخست قهرمانی بود. این تیم در مرحله گروهی بهترین بود و 14 گل به ثمر رساند اما مشکلات دفاعی همچنان که در مرحله گروهی در تیم مشهود بود کار دست شاگردان ژاوی داد. از همان ابتدای بازی معلوم بود که پرسپولیس به دنبال پیروزی روی توپ های بلند و ضد حملات است. السد حمله می کرد و پرسپولیس دفاع می کرد و چشم به ضد حملات دوخته بود و این سبک بازی تیم جواب داد. تیر دروازه سه بار (طبق ادعای روزنامه قطری) السد را نجات داد اما ژاوی اشتباهات تیمش را برطرف نکرد و در نهایت السد شکست عجیبی را متحمل و حذف شد. ژاوی تصمیمات درستی در این دیدار نگرفت و روی گل پرسپولیس به وضوح بازیکنان السد اشتباه کردند.

انتهای پیام


10737287
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است