استانی 16:34 - 07 خرداد 1402

جاده رانشی لواسان ایمن سازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رفیعی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از «تپه سرخه» لواسان با بیان اینکه مردم لواسان به آرمستان نیاز دارند، گفت: موقعیت تپه سرخه شرایط جذابی برای زمین‌خواران و آنهایی که به شدت وصل به باندهای ثروت هستند فراهم آورده است.

وی اضافه کرد: زمین‌های بالای نهر و پایین آرامستان قطعه بندی و واگذار شده و بیشتر این تعارض منافع است که اجازه نمی‌دهد مردم در بحث سر و سامان دادن به امواتشان آسایش داشته باشند.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین خواری در «تپه سرخه» را حتماً پیگیری خواهیم کرد، اضافه کرد:

وی در خصوص بهسازی و ایمن سازی راه‌های مواصلاتی لواسان نیز گفت: متأسفانه در سایه تمول ظاهری که در این منطقه است، مطالبات مردم بومی که اصالتاً در این منطقه ساکن هستند دیده نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: بهسازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی لواسان مطالبه به حقی است، که با توجه به حضور معاون راهداری کل کشور و مدیرکل راهداری استان تهران مقرر شد جاده رانشی حتماً ایمن سازی شود و خیلی سریع طرح مطالعاتی برای بهترین تصمیم به قرارداد برسد.


11902116
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است