استانی 09:43 - 05 مرداد 1400
فرماندار چالدران تشریح کرد
ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: ۲۷ روستا از سیل روز گذشته در این شهرستان آسیب دیدند که یک دهنه پل تخریب شده که مسیر انحرافی موقتی برای ارتباط چالدران با شهرستان های همجوار جایگزین شده است.چ

آخرین وضعیت خسارات سیل در چالدران

 حسن محمدزاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در پی سیل شدید جاری شده در این شهرستان و تخریب پل و راه ارتباطی چالدران با شهرستان های همجوار بلافاصله نیروهای امدادی و ارزیابی به محل حادثه دیده اعزام شدند که یک مسیر انحرافی جهت ادامه تردد ها برپا شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه متاسفانه به دنبال سیل رخ داده یک دهنه از این پل تخریب کامل شده است، افزود: این سیل دو مصدوم سرپایی داشت که بلافاصله به مراکز درمانی جهت بررسی های بیشتر اعزام شدند که در حال حاضر حال مساعدی دارند.

فرماندار چالدران با تاکید بر این که برق دو روستا در پی این سیل قطع شده بود، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی اداره برق از شب گذشته برق یک روستا وصل و یک روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد تحت تاثیر قرار گرفتن ۲۷ روستای چالدران از این سیل هستیم، افزود:  ۲ روستای این شهرستان در پی این سیل با قطعی آب مواجه شدند که امید داریم با تدابیر اندیشیده شده و اجرایی شده تا ساعاتی دیگر آب این روستاها نیز متصل بشود.

محمد زاده با اشاره به اینکه ۱۹ خانه در پی سیل روز گذشته آسیب دیده اند، افزود: ۹ روستا خسارت شدیدی را به دنبال این سیل شاهد هستند که امکانات امدادی و زیستی برای آنها ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و ارزیابی در محل حادثه حضور دارند و به برآورد خسارات می پردازند افزود: با دستورات استاندار و همچنین سایر ادارات تخیل با تامین هزینه تعمیر، فرایند احداث و ترمیم پل و راه ارتباطی طی روزهای آینده پیگیری میگردد.

انتهای پیام


11163456
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است