اجتماعی 15:04 - 07 تیر 1401

زمینی در بهترین نقطه تهران به معتادان متجاهر اختصاص می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر صبح امروز در نشست ملی خیرین و سفیران زندگی که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: همه مسئولین و آحاد مردم باید به این سخن رهبری توجه کنند که ایشان فرمودند «به مسئله آسیب اجتماعی طوری نگاه کنید که انگار در خانواده خودتان اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: وقتی به معتاد فارغ از جرم و بیماری، به منزله فرزند خود نگاه کنیم، کارها تسهیل تر می‌شود. اما نگاه‌ها اینگونه نیست، کدام فرهنگ در جامعه ما در بین مسئولین است که معتاد را فرزند خود یا دختر فراری را دختر خودمان بدانیم؟

مدیر عامل سازمان رفاه شهرداری بیان کرد: ما در شهرداری تهران نگاه‌مان اینگونه است که معتادان را فرزندان و اهل و عیال خود بدانیم؛ زیرا معتقدیم مسئله مهم و بحرانی که در کشور اتفاق می‌افتد، نباید رفع تکلیفی به آن نگریست، ما در شهرداری با همه وجود در کنار ستاد مبارزه با موادمخدر هستیم و نیازمند حمایت ستاد هستیم.

احمدی صدر با بیان اینکه ما در شهرداری تهران می‌خواهیم در حوزه اعتیاد مشارکت کنیم و باری را از دوش ستاد برداریم، افزود: اگر خیرین حاضر باشند، زمینی را در بهترین نقطه تهران آماده داریم که در آن بزرگترین مرکز ماده ۱۵ یا ۱۶ و همچنین در کنار آن، کارآفرینی ایجاد کنیم، لذا آمادگی داریم که این زیرساخت و زمین را در اختیار خیرین قرار دهیم تا این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: در حوزه خیرین و مسئولین، امروز در تهران سه هزار خیریه و ۱۵ هزار سمن گروههای مردمی و همچنین حدود ۱۰ هزار هیئت ثبت شده داریم.

احمدی صدر در پایان پیشنهاد داد: ما ۱۰ معتاد متجاهر در تهران داریم و ۱۰ هزار هیئت داریم که سالهاست اعضای آن با عشق و جان برای حضرت سیدالشهدا هزینه می‌کنند، اگر هر هیئت، رسیدگی به یک معتاد متجاهر را بر عهده بگیرد و خانواده‌اش را مادام‌العمر حمایت کند، مشکل هر ۱۰ هزار معتاد بدون ایجاد زیر ساخت حل می‌شود.


11608033
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ علی همه خانی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: دانش آموزان بخش بزرگی از پیکره علم و دانش هستند و می‌توانند به عنوان حلقه ارتباطی میان خانواده، مدرسه و جامعه در ماموریت ها، به پلیس یاری برسانند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های گذشته فیلمی منتشر شد که نشان دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده است، اما سرانجام این دختر چه شد؟
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا فراجا گفت: بیش از ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستورکار قرار گیرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقویت زیرساخت خودرویی و استفاده از ظرفیت‌های پهپادی را دستور کار داریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درجشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است