استانی 17:55 - 16 مرداد 1399
فرماندار لامرد:
ایسنا/فارس فرماندار شهرستان لامرد برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فرصتی برای پر کردن خلاء های علمی و بهبود بهره وری در کشور دانست.

دوره‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی فرصتی برای بهره‌وری‌ست

حسین شبانی نژاد فرماندار شهرستان لامرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار داشت: جهاددانشگاهی حلقه رابط صنعت و بازار کار و آموزش دانست و گفت: اگر آموزش را جدی بگیریم بسیاری از مشکلات حوزه کار و اشتغال حل می شود. دوره های کوتاه مدت جهاددانشگاهی فرصتی برای بهبود بهره روی است.

وی جهاد دانشگاهی را نهادی فرا جناحی خواند و گفت: جهاد دانشگاهی بر خلاف سایر دستگاه ها از سواد بالاتری در امر مدیریت برخوردار است و ضرورت دارد این نهاد به مردم، نیروهای کار و صنعت شناسانده شود.

فرماندار لامرد با اشاره به شتاب و توسعه صنعت در منطقه تصریح کرد: درحال پیگیری های لازم برای توسعه فیزیکی و ارتباط و تاثیرگذاری جهاددانشگاهی مرکز لامرد با صنعت و به دنبال آن تربیت نیرو و پرکردن خلاء های آموزشی و علمی هستیم.

حسین شبانی نژاد با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: فضای خبرنگاری، فضای انتقال اطلاعات دقیق و واقعی به مردم است. در فضایی که گردش آزاد الاعات وجود داشته باشد جامعه به بالندگی می رسد.

وی افزود: خبرنگاران باید مراقب باشند با ایجاد التهاب در زمین دشمن بازی نکنند و آرامش مردم بهم نزنند. خبرنگارهانباید اجازه دهند به ابزاری برای احزاب یا صاحبات قدرت تبدیل شوند و به رسالت خود بپردازند.

فرماندار لامرد فعالیت های خبرگزاری ایسنا در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد: خبرگزاری ایسنا یک برند در کشور است که مورد اعتماد مردم قرار گرفته و در شهرستان لامرد هم در کنار نقد عملکردها، دستاوردها وخدمات دولت را به درستی منعکس کرده است.


10655880
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است