اجتماعی 13:45 - 13 مرداد 1399
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق دینام کولرهای اماکن تجاری و کشف ۴۰ فقره سرقت در این پرونده، خبر داد.

کشف ۴۰ فقره سرقت در تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه با اشاره به افزایش سرقت دینام کولر از اماکن و مراکز تجاری در حوزه سرکلانتری پنجم، گفت: رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام اول تحقیقات به محل های وقوع سرقت مراجعه و با پایش سرنخ های موجود و بررسی فیلم دوربین های مداربسته، تصویری از چهره سارق به دست آوردند که با طرح موضوع در قرارگاه سرقت سرکلانتری پنجم، عکس های متهم پس از آموزش های لازم در اختیار گشت های سرکلانتری قرار گرفت.

به گفته این مقام انتظامی، در ادامه رسیدگی به پرونده ، اواخر تیرماه سال جاری مأموران گشت کلانتری ۱۵۰ تهرانسر حین انجام مأموریت به یک نفر به نام «سینا» که شباهت زیادی به عکس سارق داشت مظنون می شوند که فرد مظنون دستگیر می شود.

کارآگاه دولتخواه افزود: متهم در بازجویی های اولیه ابتدا منکر هرگونه سرقت شد و برای فرار از موضوع و مشخص نشدن سوابقش، خود را با هویت جعلی معرفی کرد اما با بازجویی های دقیق  مشخص شد هویت اصلی وی «وحید» ۳۱ ساله بوده و یکی از سارقان حرفه ای منازل و اماکن تجاری است.

وی ادامه داد: وحید زمانی که خود را در برابر ادله و مستندات قانونی دید چاره ای جز اعتراف نداشت و با قبول سرقت ها به کارآگاهان گفت، سال ۹۸ که از زندان آزاد شدم با ابزاری مانند سیم چین و پیچ گوشتی در نیمه های شب حدود ساعت یک بامداد تا ۴ صبح، مراکز تجاری که فاقد نگهبان بود را شناسایی می کردم و پس از  باز کردن درب ساختمان به پشت بام می رفتم و دینام کولرها را می دزدیدم و در هر مرحله  ۵ تا ۶ دستگاه دینام سرقت می کردم، در آخرین سرقتم، ۶ دستگاه دینام را در نقطه ای از جنوب تهران پنهان کردم.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم در ادامه بازجویی ها به ۴۰ فقره سرقت دینام کولر و فروش آنها به رهگذران اعتراف کرد افزود: با تکمیل پرونده متهم به دادسرا منتقل و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

انتهای پیام


10650271
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است