استانی 19:26 - 28 خرداد 1400

شعب اخذ رأی در استان مرکزی مشکلی برای تأمین تعرفه ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک اظهار کرد: در خصوص تعرفه رأی هیچ گونه کمبودی در استان مرکزی وجود ندارد و تا ساعت ۱۸ امروز هیچ شعبه اخذ رأی استان مرکزی با کمبود تعرفه رأی مواجه نشده است.

وی ادامه داد: برگه تعرفه بیش از ۱۰ درصد مجموع واجدان شرایط اخذ رأی تحویل شده است و اگر هر شعبه با کمبود تعرفه مواجه شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعرفه مورد نیاز را تأمین می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی در حال برگزاری است و با اعلام پایان رأی گیری، ابتدا آرای ریاست جمهوری شمارش می‌شود.

اکرمی پیش بینی کرد: نتایج شمارش آرای ریاست جمهوری در شهرهای کوچک استان تا چند ساعت پس از پایان انتخابات و در شهرهای بزرگ حداکثر تا ظهر روز شنبه اعلام شود.

وی در مورد دریافت گزارش در مورد تخلفات انتخاباتی هم تاکید کرد: ساختار انتخابات جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که امکان تخلف سازمان یافته در هیچ انتخاباتی وجود ندارد و تاکنون گزارشی از تخلف مشخص و مستند در شعب اخذ رأی استان مرکزی به ستاد انتخابات استان نرسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: برابر قانون اساسی، انتخابات کشور باید در یک روز باشد اما برای این دوره از انتخابات، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امکان اخذ رأی در شعبی که رأی دهنده داشته باشد، تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه وجود دارد.


11111703
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است