استانی 14:14 - 01 مهر 1399
یک مسئول:
ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود پروژه پتروشیمی شهرستان سنقرو کلیایی تا اواخر سال 1400 به بهره‌برداری برسد.

پتروشیمی سنقروکلیایی اواخر سال 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

مجتبی قبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی سنقر و کلیایی که قرار است توسط شرکت هلدینگ خلیج فارس(وابسته به وزارت نفت) اجرا شود، گفت: کارهای تسطیح زمین پروژه انجام شده و اکنون در مرحله فوندانسیون و دیوارکشی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون روند اجرای این پتروشیمی در حال انجام است، درباره دلایل تاخیر در اجرای آن نیز اظهار کرد: یکی از عوامل این تاخیر، تعویض شرکت مجری این پروژه بود.

وی دلیل دیگر تاخیر در روند اجرای پروژه را تغییر طرح اعلام کرد و افزود: با وجود همه این موارد اکنون هلدینگ خلیج فارس با جدیت به دنبال اجرای پروژه است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری کرمانشاه کل سرمایه ثابت مورد نیاز برای اجرای این طرح را بر اساس جواز تاسیس آن بیش از 934 میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: با بهره‌برداری کامل از این پتروشیمی برای 130 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

قبادی  خاطرنشان کرد: این پروژه در زمینی به وسعت 40 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سنقر احداث می‌شود.

وی درباره میزان تولیدات این پتروشیمی نیز عنوان کرد: تولید سالانه 2200 تن تری متیل آمین، 17 هزار تن دی متیل آمین و 3400 تن منومتیل آمین برای این پتروشیمی پیش بینی شده است.

 پتروشیمی سنقر و کلیایی خرداد 1398 کلنگ زنی شد و قرار بود ظرف مدت 12 تا 14 ماه به نتیجه برسد.

انتهای پیام


10728746
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است