ورزشی 11:16 - 06 مهر 1399

استقلالیها با اسم استراماچونی بازی کردند/ مذاکره با شفر مهمتر بود

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طباطبایی در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور اظهار داشت: این بازی را از دو زاویه می‌توان تحت بررسی قرار داد. یک زاویه مباحث فنی بازی است و زاویه دیگر مباحث حاشیه‌ای و داوری بازی. می‌توان گفت از نظر فنی پاختاکور بهتر از استقلال بازی کرد و می‌توان گفت اشتباهات بزرگ داور بازی باعث شکست آبیها شد که هر دو دیدگاه هم می‌تواند درست باشد.

وی بیان داشت: پاختاکور بازی را خیلی خوب آغاز کرد و توانست با قدرت حفظ توپ بازی را کاملا در اختیار بگیرد. در حالی که تیم ازبکستانی بر بازی تسلط داشت استقلال بر خلاف جریان بازی و با توانمندی علی کریمی به گل اول رسید. اما این گل هم جریان بازی را تغییر نداد و همچنان تیم پاختاکور بود که بر بازی تسلط داشت.

سنگربان سابق استقلال در گفتگویش با برنامه چاپ اول شبکه خبر ادامه داد: این تیم خط حمله خیلی خوبی دارد که مکمل این خط حمله، مدافعان و بازیکنان کناری هستند. غیبت همزمان غفوری و میلیچ برای این تیم گران تمام شد و این خط حمله خوب بخش مهمی از کارایی‌اش را از دست داد. غیبت وریا و میلیچ ضربه سنگینی در این بازی به تیم زد.

طباطبایی با اشاره به پنجره بسته نقل و انتقالاتی گفت: کمبود بازیکن هم در این تیم مزیدی بر علت شد و باعث شد آبیها با تعداد کمی بازیکن در این مسابقات حضور پیدا کنند. استفاده از یکسری بازیکن ثابت در دیدارهای فشرده که هر سه روز یکبار برگزار می‌شد منجر به افت انرژی بازیکنان این تیم شده بود.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: واقعا متاسفم تیمی که در حال اعزام به چنین رویداد مهمی است، پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته باشد. مدیران باشگاه که جام حذفی را از دست داده بودند، موجی به اسم استراماچونی راه انداختند و روی آن موج سوار شدند تا غم شکست مقابل تراکتور و از دست رفتن جام را فراموش کنند. در حالی که مذاکره با شفر و جلب رضایت او بسیار مهمتر بود. مدیران این باشگاه باید پرداختی به شفر و باز کردن پنجره‌های نقل و انتقالاتی را در اولویت قرار می‌دادند. 

سنگربان پیشین آبی پوشان تاکید کرد: تیمی مثل استقلال سالانه ده‌ها میلیارد هزینه می‌کند تا یک جام به دست آورد اما جام‌ها و موقعیت ها یکی بعد از دیگری به دلیل اشتباهات مدیریتی از دست می‌رود. 

طباطبایی در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده گفت: در فوتبال ما فلسفه‌ای برای انتخاب سرمربی نیست. ممکن است تصمیماتی گرفته شود که امروز مسکن باشد اما دو ماه بعد تبدیل به معضل شود. باشگاه‌های ما معمولا مبتنی بر اتفاقات سرمربی خود را انتخاب می‌کنند نه با علم به داشته‌های خود. من نمی‌دانم الان مدیران باشگاه استقلال چه تصمیمی برای فصل آینده این تیم گرفته یا قرار است بگیرند. 


10735862
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است