استانی 20:05 - 28 خرداد 1400

حضور مسئولان پای صندوق رأی/توصیه نمایندگان ولی‌فقیه به مشارکت

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: چشم انتظاری مردم کشورمان برای خلق حماسه‌ای دیگر از صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد ماه به پایان رسیده تا مردم سراسر استان‌ها، مهرورزی به ایران اسلامی را در پای صندوق‌های رأی نشان دهند، جمعه‌ای که صبحش با دعای ندبه شروع شد.

صبح انتخابات در استان‌های مختلف کشور با برپای آئین ندبه حضور کلید خورد و مردم مذهبی و ولایتمدار ایران اسلامی پس از حضور در مراسم دعای ندبه و دعا برای تعجیل در فرج صاحب عصر و زمان (عج) روانه صندوق‌های رأی شدند.

فارس و لر و کرد و ترک و عرب و بلوچ و ترکمن ندارد، حضور هماهنگ و منسجم و یکرنگ است، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج‌فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ همه حماسه است و موج موج حضور ملت دریا می‌شود.

گزارش خبرنگاران مهر از استان‌ها و شهرستان‌های مختلف، از روستاهای مرزی گرفته تا دل شهرها پر از واژه «مشارکت حداکثری» و «حماسه حضور» است. امروز روز وعده دیدار بیش از ۵۹ میلیون ایرانی واجد شرایط پای صندوق‌های رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا است.

در این گزارش نگاهی داریم به سخنان نمایندگان ولی فقیه در استان‌های مختلف کشور که بعداز انداختن رأی خود به صندوق‌های اظهار کرده اند.


آیت‌الله علم‌الهدی: شرکت در انتخابات تو دهنی زدن به دشمنان اسلام است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

امام جمعه مشهد مقدس در حاشیه شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امیدواریم خداوند متعال در دهه کرامت این عبادت ارزشمند و عمل صالح را از مردم ما قبول کند و این مشارکت سیاسی در دهه کرامت مورد عنایت امام هشتم قرار بگیرد.

وی افزود: ان‌شاءالله همه مرد و زنی که در سراسر کشور در این مشارکت شرکت کردند، با امام رضا (علیه‌السلام) محشور شوند و همه سعادت، خوشبختی و رستگاری‌شان به‌وسیله امام رضا (علیه‌السلام) تضمین شود.

وی به شاخصه‌های انتخاب فرد مناسب برای شورای شهرها روستاها، گفت: برای شورای شهر باید افرادی که متدین، با تقوا و دارای قدرت مدیریت شهری هستند، انتخاب شوند.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: مردم به‌عنوان مسلمان، متدین و مکلف شرعی هستند که هم برای تکلیف شرعی و هم برای تو دهنی زدن به دشمنان اسلام، نظام و مملکت در انتخابات شرکت کنند.


حجت الاسلام آل هاشم: انتخابات امسال تفاوت زیادی با سال‌های گذشته دارد

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز صبح امروز جمعه رأی خود را به صندوق انداخت و به خبرنگاران حاضر در محل اخذ رأی گفت: تهدیدات دشمن زیاد شده و ماه‌ها است مانور می‌دهند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

وی با بیان اینکه مردم می‌دانند این حضور تقویت اقتدار کشور را دنبال دارد، ادامه داد: باید همه مردم احساس وظیفه کرده و به پای صندوق‌های رأی بیایند.

حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه را دادن برای خود انسان نفع دارد و در سرنوشت کشور تأثیر خواهد داشت، افزود: هر وقت تهدید زیاد بوده انسجام مردم هم زیاد شده است.


حجت الاسلام قریشی: حضور در انتخابات امروز وظیفه‌ای ملی است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

وی با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات اظهار کرد: شرکت در این انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و باید با هدف تعیین سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور پرشور در این انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات امروز، حماسه زیبایی از وحدت و یکپارچگی را به نمایش می‌گذارد، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند تا با ترفندهای مختلف حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را تحت تأثیر قرار دهند که با عزم راسخ ملت این ترفند نیز خنثی می‌شود.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی در انتخابات امروز، اقتدار نظام و قدرت سیاسی کشور را بار دیگر به نمایش می‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: حضور در انتخابات امروز وظیفه‌ای ملی است که آحاد مردم به آن عمل می‌کنند.


حجت الاسلام عسگر دیرباز: مشارکت مردم مایه ابهت در سطح بین الملل و دلگرمی محور مقاومت است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

حجت الاسلام عسگر دیرباز دقایقی پیش بعد از انداختن رأی خود به صندوق اظهار کرد: وحشت همیشگی دشمنان از حضور ملت ایران در عرصه‌های گوناگون تعیین سرنوشت است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز این حضور نشان می‌دهد که هر رأی ما علاوه بر آنکه عمل به وظیفه و تکلیف شرعی دینی و انقلابی است ضامن امنیت، مایه ابهت در سطح بین‌الملل و دلگرمی محور مقاومت و موجب به شکست انجامیدن توطئه‌های سنگین استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی است.


آیت‌الله طباطبایی نژاد: تمهیداتی اندیشیده شود که مردم در صف‌های طولانی نایستند

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رأی میدان نقش جهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران و اصفهان امروز آماده هستند که این جشن ملی را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ابراز داشت: مردم بدانند هر رأیی که داده می‌شود تقویتی برای کشور است و هر رأیی که داده نشود به دشمن کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز جمعیت زیادی در انتخابات حضور دارند، افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که مردم در صف‌های طولانی در آفتاب نایستند و باید این امر ساماندهی شود.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: حضور مردم در همه شعب اخذ رأی حضور یافته‌اند و مردم سختی‌های نظام را با انتخابات جدا کرده‌اند و این امر عین بصیرت است.

وی تصریح کرد: امروز در جهان هیچ نظامی مانند ایران نزدیک‌تر به نظام انبیا نیست و باید در ارتقای آن کوشا باشیم.


آیت‌الله عاملی: کشور ما در ۴۰ سال گذشته سر بلند از هر امتحانی بیرون آمده است

هر یک رأی تایید پایبندی مردم به انقلاب و علاقه آن‌ها به ایران است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: درایت و عقل حکم می‌کند با شرکت در انتخابات اقتدار و امنیت کشور مان را همچون سال‌های گذشته حفظ کنیم و با انتخاب اصلح و با بصیرت سرنوشت و آینده‌ی بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.

آیت‌الله عاملی به برخی ناکارآمدی‌های موجود در کشور اشاره کرد و افزود: بخشی از مشکلات مربوط به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و خروج از صادرات تک قطبی نفت و ایستادگی مردم این توطئه با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه اگر این تحریم‌ها برای هر کشوری وضع می‌شد آن کشور توان مقابله با آن را نداشت گفت: اما کشور ما در این ۴۰ سال گذشته سر بلند از هر امتحانی بیرون آمده که این مسئله نشان دهنده زیر ساخت‌های قوی انقلاب است.


نماینده ولی فقیه در البرز: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را رقم بزنند

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی صبح جمعه بعد از انداختن رأی خود در صندوق اظهار کرد: مردم استان البرز بار دیگر حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشتند تا فاصله خود را با دشمنان این کشور و نظام نشان دهند.

وی بیان کرد: اگرچه به دلیل شرایط اقتصادی موجود مشکلات مختلفی برای مردم ایجاد شده است اما مردم ایران هیچگاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند و همواره پای آرمان‌های اما راحل و شهدا مانده‌اند.

نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: به امید خدا دولت آینده مشکلات مردم را حل خواهد کرد و آرای امروز به نفع مردم و کشور تمام می‌شود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت جوانان در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: نسل جوان با مشارکت حداکثری خود ثابت خواهد کرد دشمنان بار دیگر در فتنه‌انگیزی و توطئه علیه ایرانی اسلامی ناکام خواهند ماند.


حجت الاسلام کریمی تبار: حضور باشکوه در انتخابات امید دشمنان را ناامید می‌کند

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار، با اشاره به حضور پرشور مردم در همین ساعات ابتدایی رأی گیری در پای صندوق‌های رأی، گفت: همین حضور باشکوه در انتخابات امید دشمنان را ناامید و توطئه‌های آنان را خنثی خواهد کرد.

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

وی یادآور شد: مردم پیروز واقعی و برنده انتخابات هستند زیرا انتخابات متعلق به مردم و به معنای مردم سالاری دینی است و بازنده انتخابات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز ملت با بصیرت ایران اسلامی آزمونی بزرگ در پیش دارند که با انتخابی اصلح و آگاهانه پیشرفت و اقتدار کشورمان را بیش از پیش رقم خواهند زد.


آیت‌الله صفایی بوشهری: مردم حضوری پرمعنا و پر مفهوم در انتخابات خواهند داشت

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انتخابات مایه اقتدار ملی و فراملی است، تصریح کرد: انتخابات موجب تقلیل سطح توطئه دشمنان و باعث تحول بنیادین در سطح کشور می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی قطعاً حضوری پرمعنا و پر مفهوم در انتخابات خواهند داشت که به معنای تلاش برای ارتقای سطح اجرایی کشور و نقش‌آفرینی در معماری سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و.... است.

آیت‌الله صفایی بوشهری بیان کرد: با توجه به این میزان حضور در نخستین ساعات اخذ رأی پیش‌بینی می‌شود مردم حماسه دیگری را خلق کنند و برگ زرین دیگری در کتاب پرافتخار استان بوشهر ثبت شود.


آیت الله محمودی گلپایگانی: انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی ظهر جمعه با حضور در ورامین رأی خود را به صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش داشته و دارند تا با تبلیغات سو و منفی، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس کنند ولی امروز مردم ایران همواره ثابت می‌کنند که به خوبی توطئه دشمنان را می‌شناسند و رأی می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در ورامین گفت: انتخابات، مظهر مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی است و در آن مردم، سرنوشتشان را تعیین می‌کنند از این رو شرکت در انتخابات، استفاده از فرصتی است که نظام در اختیار مردم قرار داده است، به مردم ایران توصیه می‌کنم حتماً امروز پای صندوق‌های رأی بروید.


حجت الاسلام نکونام: افرادی که به آب، خاک و امنیت کشورشان اهمیت می‌دهند در انتخابات شرکت می‌کنند

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز انسجام، وحدت و همدلی مردم جامعه می‌شود.

حجت الاسلام محمد علی نکونام گفت: حضور در انتخابات از بهترین اعمال صالح است و این عمل صالح در نهایت به جامعه‌سازی و تمدن‌سازی جهانی منجر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: افرادی که به آب، خاک و امنیت کشورشان اهمیت می‌دهند در انتخابات مشارکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه شرعی است و باید در ادای این وظیفه شرعی از یکدیگر سبقت بگیریم.


آیت‌الله عبادی: انتخابات نمایش بزرگی است که به رخ دشمن کشیده می‌شود

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی صبح جمعه در اولین دقایق شروع انتخابات رأی خود را به صندوق انداخت.

عبادی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را برای مردم ایران و خراسان‌جنوبی را یک جشن حقیقی می‌دانم چرا که دشمنان را مأیوس می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: انتخابات نمایش بزرگی است که به رخ دشمن کشیده می‌شود و مایه امید مظلومان و جبهه مقاومت است‌.

عبادی با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی انتخابات افزود: این کار شما یک جهاد بزرگ است.


حجت الاسلام نوری: مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که درد مردم را کشیده باشد

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری صبح امروز با حضور در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز مهمی است زیرا باید سرنوشت ۴ سال کشور را به دست یک نفر بسپاریم.

وی افزود: باید فردی را انتخاب کنیم که مشکلات را حل کرده و فضا را مدیریت کند.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: رأی امروز صرفاً به یک نفر نیست زیرا هزاران فرد توسط او مشخص می‌شوند.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: مردم بهترین فرد را که با نشاط بوده و به فکر رفع تبعیض‌ها باشد را انتخاب کنند.


حجت الاسلام موسوی: رأی تکلیف الهی است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی گفت: با توجه به اینکه امسال سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌هاست به همین علت در جمع کارکنان شرکت لوله‌سازی اهواز، تصمیم گرفتم رأی خودم را در صندوق این شرکت بیندازم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تأکید کرد: دشمنان داخل و خارج سعی در تضعیف انتخابات دارند و من به علت اهمیت تولید چندین بار از شرکت لوله‌سازی اهواز بازدید کردم؛ بنابراین اگر بخواهیم فعال‌تر باشیم باید به خود تکیه کنیم.

وی همچنین یادآور شد: من نمی‌گویم به کی رأی بدهید بلکه فرد صالح و دلسوز را انتخاب کنید چون رأی تکلیف الهی است و باید دوستان و بستگان را تشویق به رأی دادن کنیم.


آیت الله علی خاتمی: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن نظام است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت الله علی خاتمی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: از اوایل صبح حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار بالا بوده است.

وی با بیان اینکه برای حضور پرشور مردم در انتخابات باید همه تلاش کنیم، اظهار کرد: انتخابات لازمه دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از دو کلمه جمهوریت و اسلامیت تشکیل شده است، گفت: حامیان اصلی انقلاب مردم هستند و انقلاب را مردم انجام دادند و دفاع مقدس را مردم مدیریت کردند.


آیت‌الله محامی: کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اهمیت حضور است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: حضور مردم نشان دهنده پایگاه قوی نظام اسلام است و امروز این حضور با نشاط را شاهد هستیم که پیام دارد به دوستان انقلاب و پیام دارد به دشمنان انقلاب و آنها مأیوس می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: حضور در انتخابات حق و تکلیف مردم است و مسئولیتی که در جامعه دارند و ادای دین است نسبت به امام شهدا و نشان دهنده غیرت ملی انقلابی است.

وی ادامه داد: این حضور پر شور و هر چیزی که مایه تقویت انقلاب باشد دشمن را ناراضی می‌کند در واقع کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اهمیت حضور است.


آیت الله عبدالکریم عابدینی: تلاش دشمنان بیهوده بود

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: شاهد بودیم شور و نشاط و حضور مردم به گونه‌ای است که هر چه دشمن تلاش کرد انگیزه انتخابات را بگیرد مردم انگیزه بیشتری جهت حضور پیدا کرده و مکر دشمن را نقش بر آب کردند

امام جمعه قزوین بیان کرد: ان شاء الله به یاری خداوند و به حق خون شهیدان و سردار شهید سلیمانی انتخاباتی پرشور و حماسی داشته باشیم و نتایجش را در عزت و اقتدار ملت و کشور مشاهده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی انتخابات هم قدردانی کرد و عنوان کرد: از همه خبرنگاران بخاطر تلاش‌های شبانه‌روزی برای انعکاس اخبار انتخابات قدردانی می‌کنم و امیدوارم همه شما عزیزان همواره موفق باشید.


حجت‌الاسلام پورذهبی: انتخابات مبدا تغییر و تحول است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی اظهار کرد: کشور ما نیاز به تغییر و تحول دارد و کسانی در هشت سال گذشته خدمت کردند و اگر ایرادات و مشکلاتی وجود دارد در دولت آینده رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انتخابات مبدأ تغییر و تحول است و این اتفاق توسط مردم شریف ایران به وقوع خواهد پیوست.

وی افزود: به فضل الهی چهار سال آینده شاهد رفع تنگناها، مشکلات و تحریم‌ها باشیم.


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی: بزرگ‌ترین پیام انتخابات، یاس و نا امیدی دشمنان است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مردم به یاوه گویی های دشمنان اهمیت نمی‌دهند، اظهار کرد: درصد مشارکت مردم و انتخابات اصلحی که امروز می‌کنند، بزرگ‌ترین پیام را برای دشمنان دارد که همان یاس است و اینکه دشمن هیچ وقت نباید در امور کشورهای اسلامی دخالت کنند.

امام جمعه کرمان گفت: همچنین «امید» پیام مردم برای دوستانمان است؛ مردم پیروز این میدان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان بیان کرد: هر چه مردم انتخاب کنند درست است و کشور هم به همان سمت و سو حرکت می‌کند.


ماموستا عبدالرحمان مرادی: اهل سنت کرمانشاه پای ثابت حماسه‌های انقلاب هستند

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

ماموستا عبدالرحمان مرادی اظهار کرد: حضور ما در پای صندوق‌های رأی به منزله هوشیاری و بیداری ملت ایران و رقم زدن سرنوشت کشور به دست خودشان است.

وی افزود: ملت ایران با حضور در انتخابات اجازه دخالت بیگانگان در امر حکومت داری و نظام اسلامی را ندادند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اینکه امروز با وجود مشکلات فراوان و شیوع بیماری کرونا به پای صندوق‌های رأی آمدیم ثابت کرد که مملکت و نظام اسلامی را دوست داشته و به دستورات رهبر و آرمان‌های نظام متعهد هستیم.


آیت الله سیدکاظم نورمفیدی: دشمنان به خواسته‌های خود نخواهند رسید

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: مردم ما به صورت گسترده پای صندوق‌های رأی شرکت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: مخصوصاً با اقداماتی که دشمنان ما آمریکا و اسرائیل علیه ما انجام داده و با خوش خیالی منتظر هستند که اگر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کم رنگ باشد علیه ایران چه و چه انجام دهند و ما را تهدید کرده‌اند.

نورمفیدی بیان کرد: اگر مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و حضور گسترده‌ای داشته باشند.


آیت الله رسول فلاحتی: ملت ایران برنده واقعی این انتخابات هستند

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

آیت الله رسول فلاحتی به بد اخلاقی انتخاباتی بعضی از کاندیداها اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخابات به ویژه شوراهای شهر و روستا باید سعه صدر داشته باشند و متانت خود را حفظ کنند.

امام جمعه رشت خواستار حضور همه واجدان رأی دادن پای صندوق‌های رأی قبل از فرا رسیدن شب شد و اظهار کرد: کسی که زودتر پای صندوق رأی حاضر شود به همان میزان دشمن را خشمگین کرده است.

آیت الله فلاحتی به شاخصه‌های رئیس جمهور منتخب اشاره و اضافه کرد: رئیس جمهور منتخب باید موافقان و مخالفان خود را یکی ببیند و مدیران ناکارآمد و ناصالح را عزل و از مدیران جهادی و دست پاک استفاده کند.


حجت الاسلام شاهرخی: انتخابات جشن ملی ایران اسلامی / حضورمردم ادامه مسیر نورانی شهدا است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز جمعه در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق اظهار داشت: از زمان مشروطه تا کنون ملت مبارز و مجاهد ایران برای رسیدن به چنین روزی که صاحب رأی و انتخابات باشند و از روی اراده منتخبین خود را انتخاب کنند، مجاهدت کردند.

وی با بیان اینکه مردم در این مسیر شهدا تقدیم کرده‌اند، افراد زیادی شکنجه شدند، تبعید شدند، به زندان افتادند، گفت: امروز جشن ملی ما است، ما می‌توانیم با اراده و اختیار، منتخبین خود را انتخاب کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: از مردم نجیب و ولایتمدار استان تقاضا دارم که از این عمل صالح و خیر پیشی بگیرند و هر چه زودتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه با تاکید بر اینکه لرستان استانی کوهستانی است، تلاش شود که از همان آغاز رأی گیری تا پایان وقتی که مردم در شعب اخذ رأی حضور دارند، رأی آنها به صندوق ریخته شود گفت: میزان تعرفه‌ها از همان ابتدا تا انتها به اندازه کافی در اختیار شعب اخذ رأی گذاشته شود.


آیت الله محمدی لائینی: حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی می‌شود

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی کشور می‌شود و باید از این فرصت بهره برد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح جمعه پس از آنکه رأی خود را در مصلی ساری به صندوق انداخت، افزود: امیدوارم با حضور باشکوه مردم در پای صندوق رأی برای مشارکت در سرنوشت کشور و مملکت، امروز به عید تبدیل شود.

وی افزود: امروز با حماسه آفرینی، روز عید برای ما رقم خواهد خورد زیرا یکی از بزرگترین های خداوند این است که قدرت انتخاب و تعیین سرنوشت داریم و شکر نعمت آن است که از قدرت انتخاب استفاده کنیم.

وی با اظهار اینکه باید رأی دهیم، حضور و حماسه ملی را به مردم ایران تبریک گفت و افزود: حضور مردمی علاوه بر تعیین سرنوشت در بعد جهانی نیز دارای ارزش است و اگر حضور بالا باشد، اقتدار نظام افزوده می‌شود.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی کشور می‌شود، گفت: ارتباطات جهانی به پشتوانه و حضور مردمی بستگی دارد، بنابراین کمیت و نوع انتخاب یا انتخاب اصلح نیز اهمیت دارد.


آیت‌الله دری نجف‌آبادی: انتخابات تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: انتخاب آگاهانه و حضور پرشور در صحنه انتخابات، تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح جمعه با حضور در پای صندوق اخذ رأی شعبه سیار ۲۶۴، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور و حماسه آفرینی مردم در صحنه انتخابات اقتدار نظام اسلامی و استحکام کشور را در مقابل استکبار جهانی به دنبال دارد.

وی افزود: شرکت در انتخابات تکلیف و حق شرعی مردم است و رهبر انقلاب نیز بر این موضوع تأکید دارند و مردم نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری از ساعات ابتدایی رأی گیری حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دارند و با مشارکت خود در انتخابات سیلی محکمی به صورت دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: انتخابات در پیشبرد امور جامعه و تعیین خادمان نظام اسلامی نقش محوری داشته و فرصتی برای سهیم شدن مردم در تصمیم‌سازی کلان کشور و تعیین سرنوشت کشور است.

وی عنوان کرد: مردم با حضور معنادار خود در شعب رأی گیری بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ انقلاب رقم می‌زنند و امید می‌رود که بتوان با همت بلند بر نواقص و ضعف‌ها پیروز شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: حضور گسترده مردم دشمن شناس ایران نشان دهنده صیانت مردم از راه امام راحل و پاسداری از خون شهدا و وحدت ملی و انسجام اسلامی است.


حجت الاسلام محمد عبادی زاده: حضور حداکثری مردم مأیوس کننده دشمنان است

حضور مسئولان پای صندوق رای/توصیه نمایندگان ولی فقیه به مشارکت

حجت الاسلام محمد عبادی زاده صبح جمعه پس از حضور در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران بیان داشت: بی شک انتخابات مصداق بارز قیام الله است که مردم ما به صورت فردی یا جمعی خود را آماده حضور در این حماسه بزرگ کرده اند.

وی اظهار کرد: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده‌ها در پای صندوق‌های رأی باشند.

عبادی زاده با بیان اینکه استان هرمزگان با مردمان خونگرمش از شیعه و سنی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری خود برگ زرینی در کارنامه این استان فکور و فهیم به ثبت رسانده‌اند، خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز، مؤمن و انقلابی در استان هرمزگان دعوت می‌کنم که یک بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی توطئه کرکس‌های دوران را خنثی کرده و و پیوندی دوباره با آرمان‌های امام, شهدا و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ببندند و دشمنان را مأیوس و ناکام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، خواب‌های آشفته و پریشان دشمنان را تعبیر می‌کند، اضافه کرد: مردم با بصیرت هرمزگان می‌دانند که هر مکانی که بمباران تبلیغاتی دشمن است، نیروهای متخصص و خالص و انقلابی فعالیت می‌کنند و باید همین افراد برای دولت و شورایی کارآمد انتخاب شوند.

وی ادامه داد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تجلی رکن جمهوریت نظام و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور، همواره عرصه‌ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار است.


آیت الله محمدرضا ناصری: رأی مردم به منزله حفظ عزت و استقلال ایران اسلامی است

رای مردم به منزله حفظ عزت و استقلال ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رأی مردم به منزله حفظ عزت و استقلال ایران اسلامی است.

آیت الله محمدرضا ناصری صبح جمعه در مسجد حظیره یزد پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که اول صبح عبادت خدا را انجام دادیم و ثواب آن را نیز به روح شهدا هدیه می‌کنیم.

وی عنوان کرد: رأی دادن حرکتی است که روح شهدا و امام راحل که زندگی خود را فدای استقلال و عزت این کشور کردند، شاد خواهد کرد و معتقدم که رأی دادن برای تقویت اسلام و استقلال کشور ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: این نظام دشمنانی دارد که عظمت و عزت آن را بر نمی تابد و نمی‌خواند که اسلام و ایران نامش وجود داشته باشد.

ناصری ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، ایرانی اسلامی، مستقل و آزاد را نمی‌خواهند و ۴۰ سال است که به شیوه‌های مختلف با ما دشمنی می‌کنند و آنقدر تلاش می‌کنند که ایران را زیر چتر خود ببرند اما اسلام به ما اجازه نداده و بر حفظ عزت تاکید داشته است.

وی عنوان کرد: این رأی دادن در راستای حفظ عزت است و بی تفاوت بودن به رویداد مهم انتخابات به معنای این است که نسبت به دشمنی‌های دشمن بی تفاوتیم و این از مرام شهدای ما دور است.

ناصری تاکید کرد: خوشبختانه مردم در این انتخابات شرکت کردند و باز هم حضور خواهند یافت و چشم دشمنان را کور خواهند کرد و با احساس مسئولیت خود، نشان می‌دهند که ملت ایران همواره فهیم، بیدار و آگاه است و همچون همیشه در صحنه حضور دارد.



11111753
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است