سیاسی 21:58 - 09 بهمن 1401
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، آغازی برای پیمودن مسیر انقلاب اسلامی در عصرجدید است.

سردار سلیمانی: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، آغازی برای پیمودن مسیر انقلاب اسلامی در عصر جدید است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با خیر مقدم به گروه های برتر استانی و شرکت کنندگان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سر آغاز یک عصر جدید در تاریخ بشریت محسوب می شود.

وی اظهار داشت: عصرهای جدید یعنی دوره‌های جدید در تاریخ بشری زیاد نیستند، همیشه تکرار نمی شود. در دوران گذشته رونسانس در غرب در پایان قرون وستا آغاز یک عصر جدید برای تاریخ بشری بود.

او اظهار داشت: بشریت اگر خود را فارغ از هدایت الهی در دوره رنسانس نمی دانست شاید امروز وضع ساکنان کره زمین بسیار متفاوت بود اما فرهیختگان و نخبگان آن دوره بر اساس فرهنگ غرب و فرهنگی که رنسانس از درون آن جوشیده بود و برآمده بود خود را فارغ از هدایت الهی دانستند و امروز وضع کره زمین و حتی جهان اسلام متاثر از آن دوره است.

سردار سلیمانی اظهار داشت: شکل‌گیری رژیم اشغالگر صهیونیستی که غربی‌ها در پی جنگ‌های صلیبی پس از ۱۷۰ سال جنگ نتوانستند به تشکیل یک دولت صهیونیستی جامه عمل بپوشانند.

به گفته او، در سایه مکاتب سیاسی برآمده از دل نظریات رونسانس و ۲ جنگ جهانی اول و دوم که قدرت های اروپایی خالقان و پدیدآورندگان جنگ های وحشتناک بودند توانستند با تمسک به همان ابزارهای سیاسی برآمده از درون رنسانس به صورت کاملا جعلی یک کشور را یک دولت جعلی تشکیل دهد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک عصر جدید از فرهنگ، هنر و تمدن همراه شد تا با پیشرفت های ارتباطی و فناورانه و تحولاتی که از آن به عنوان دیجیتال و فضای مجازی نام برد.

سردار سلیمانی اظهار داشت: ما با استفاده از فناوری‌های ارتباطی و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی باید این دوره را سرعت بخشیم.

وی چیرگی بر مشکلات را ضروری خواند و گفت: ایران اسلامی اهداف بزرگی دارد لذا برای رسیدن به این امر از هیچ چیزی کوتاهی نمی کنیم.

سردار سلیمانی رویدادهای فضای مجازی و حضور شرکت کنندگان در این رویداد را به عنوان بنیانگذاران و پیش قراولان قدرت سایبری مردمی انقلاب اسلامی برای آغاز یک عصر جدید دانست و افزود: باید این نگاه‌ها را تقویت کرد.

وی تقویت خلاقیت ها را ضروری خواند و گفت: با وجود یکایک شما شرکت کنندگان می توانیم یک پیشرفت خوبی داشته باشیم.

پایان پیام/


11799283
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران امروز در دیدار با وزیر خارجه مالت در نیویورک ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی این رژیم پاسخ خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است