استانی 12:46 - 04 آذر 1399

محور ساحلی گناوه - بوشهر بازگشایی شد

سیدابوالحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور ساحلی گناوه - بوشهر که به‌دلیل آب گرفتگی ناشی از بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های فصلی بالادست به صورت رفت و برگشت مسدود شده بود، بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه گفت: این مسیر با فروکش کردن روان آب‌ها و پس از پاکسازی توسط مأموران راهداری این شهرستان پس از حدود ۳۰ ساعت باز شده‌است و خودروها می‌توانند در این محور تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را در زمان بسته بودن جاده داشتند، از محور گناوه-برازجان - بوشهر عبور می‌کردند اضافه کرد: با بسته شدن این مسیر علاوه بر اطلاع رسانی به مردم و رسانه‌ها، گشت راهداری و پلیس راه برای اطلاع رسانی و راهنمایی رانندگان به صورت شبانه‌روزی حضور داشتند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه افزود: علاوه بر محور ساحلی گناوه به بوشهر، در بارندگی اخیر و در اثر طغیان رودخانه‌های فصلی محورهای گناوه - برازجان محدوده روستای چهار روستایی تا خلیفه و روستاهای تل تل - بقعه و رود شور و سمعیا مسدود شده بود.

وی گفت: با فروکش کردن آب و تلاش عوامل راهداری و امدادی در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد.


10824752
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است