استانی 13:56 - 24 خرداد 1400

ناامید کردن مردم از نظام در دستور کار دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در نشست جمعی از نخبگان علمی دانشگاه‌ها با هدف ارائه راهکارهای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، با تاکید بر تشکیل اتاق اندیشه ورزی برای پیشرفت و توسعه استان، عنوان کرد: نظر تخصصی کارشناسان در موفقیت نهادها و رسیدن به مقاصد متعالی موثر بوده و فعال شدن فضای مطالبه گری در استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فعال شدن فرهنگ مطالبه گری تاکید کرد: هرگاه در فضای دوستانه و صمیمی فضای نقد منصفانه فراهم نشود، باید فضای مطالبه گری صحیح از مسئولان را مهیا کرد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از اظهارات خود به اهداف دشمن از دخالت در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: دشمن در تلاش است تا با نا امید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه عدم حضور مردم در انتخابات را فراهم سازد، چراکه دشمنان هیچگاه در فکر رصد توانمندی‌ها و خدمات نظام اسلامی نبوده و بی انگیزگی مردم به مشارکت در انتخابات را تنها راه موفقیت خود می‌دانند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام قد برای تاثیرگذاری بر روی مردم حاضر شده‌اند، چراکه توانمندی‌های نظامی، رشد علمی کشور، ظرفیت‌های بالقوه خدادادی و عوامل انسانی تاثیرگذار و نخبه، تلاش آنان را بی تاثیر خواهد کرد و تنها تیر خلاص آنان نا امید کردن مردم از انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه مشارکت حداکثری پیامدهای مثبتی برای نظام جمهوری اسلامی به همراه دارد، بیان کرد: با یاری خداوند متعال از اوایل انقلاب تا کنون توانسته‌ایم نام مقدس ایران اسلامی را در دنیا طنین انداز کنیم و قطعاً در انتخابات پیش رو نیز با مدد الهی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شاهد شکست دوباره دشمنان خواهیم بود.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار در پایان اظهارات خود با اشاره به دلاورمردی های دوران دفاع مقدس و امدادهای الهی تصریح کرد: قطعاً خداوندی که امام راحل را از دل طاغوت، آمریکا و صدام نجات داد و در دوران دفاع مقدس نیز که جنگ تن با تانک بود، موفقیت‌های بزرگی را از آن کشور کرد و در شرایط کنونی کشور نیز به یاری این ملت و انقلاب خواهد آمد و دست بدخواهان را از کشور کوتاه خواهد کرد.


11104809
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است