استانی 00:35 - 27 اردیبهشت 1401

گروه‌های جهادی شهرستان دیر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز دوشنبه شب در آئین تجلیل از گروه‌های جهادی شهرستان دیر، اظهار داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با دستان خالی مقابل دشمنان ایستاد و به دستاوردهای زیادی رسید.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه هر جنگی غنائمی دارد، افزود: یکی از غنایم جنگ تحمیلی همین روحیه و فرهنگ جهادی است که در همه عرصه‌ها با استفاده از آن می‌توان موفق شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هزاران گروه جهادی در کشور فعال هستند و ایفاگر نقش‌های بزرگی در کشور هستند.

گروه‌های جهادی شهرستان دیر تجلیل شدند

باربرز گفت: شهرستان دیر با انبوه مشکلات در حوزه‌های مختلف نیازمند کمک جهادگران بسیجی است.

وی با بیان اینکه بخش اعظم کارکنان بهداشت و درمان روحیه جهادی دارند، عنوان کرد: در بحث بیمارستان دیر و رفع مشکلات آن نیز به کمک همه بویژه خیرین و مدیران جهادی نیاز است.

فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد: از ۱۲ تا ۱۵ خرداد گروه بهداشت و درمان قرارگاه امام رضا (ع) در تخصص‌های مختلف مانند چشم پزشکی، قلب و عروق، دندان پزشکی و … در شهر دیر مستقر شده و کلیه جراحی‌های مورد نیاز به صورت رایگان انجام می‌دهند.

وی افزود: اخیراً با برپایی بیمارستان صحرایی در روستای الی شمالی، هزار و ۵۰۰ خدمت رایگان به مردم ارائه شد.

باربرز بیان کرد: گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف عمران و ساخت و ساز، بهداشت و درمان و تأمین نیازمندی‌های مردم با تهیه بسته‌های معیشتی کمک کرده‌اند.

گروه‌های جهادی شهرستان دیر تجلیل شدند

وی با بیان اینکه بدون کمک مردم مشکلات حل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: جهادگران با روحیه جهادی بسیاری از مشکلات روستاها و نقاط محروم را حل می‌کنند.

فرماندار شهرستان دیر گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با همکاری خیرین، سپاه و نهادها و ادارات مختلف بین اقشار نیازمند جامعه توزیع شده است.

گروه‌های جهادی شهرستان دیر تجلیل شدند

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر گفت: هدف از تشکیل بسیج سازندگی کمک به اقشار نیازمند جامعه بود و به تبع کشور در شهرستان دیر نیز کمک‌های خوبی صورت گرفته است.

سرهنگ ایرج سلیمانی افزود: ساخت و مرمت و بازسازی مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، حضور در استان‌های سیل زده و زلزله زده کشور، فعالیت‌های جهادی در دوران کرونا گوشه‌ای از فعالیت‌های گروه‌های جهادی شهرستان دیر است.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی گروه‌های جهادی علاوه بر مسئولیت پذیری، مردم داری و مردم یاری است.

گروه‌های جهادی شهرستان دیر تجلیل شدند

در پایان مراسم از گروه‌های جهادی شهرستان دیر تجلیل شد.


11563645
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است