اجتماعی 14:40 - 02 دی 1393

قم/ واحد مرکزی خبر/ اجتماعی



خدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در غم شهادت عالم آل محمد حضرت علی بن موسی الرضا عزاداری و سوگواری کردند.

به همین مناسبت خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه (س) با راه اندازی دسته سینه زنی از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا بارگاه نورانی کریمه اهل بیت به عزاداری و سوگواری پرداختند و این مصیبت بزرگ را به خواهر گرامی آن امام همام، تسلیت گفتند.

‌در پایان مراسم نیز خادمان با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خطبه‌خوانی و سوگواری می‌پردازند و سالروز شهادت برادر بزرگوارشان را به محضر این بانوی کرامت تسلیت می‌گویند.

0002


5471237
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استراتژی‌های مرزبانی، نقش حیاتی در تأمین امنیت و رونق کشور دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تعداد قابل توجهی از داوطلبان برای اعزام و کمک رسانی بهداشتی و درمانی به مردم جنگ زده لبنان اعلام آمادگی کرده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از باور رایج درباره بچه‌دار شدن برای بهتر شدن یا نشدن رابطه زوجین گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: خطوط ریلی ایران با نوسازی زیرساخت‌ها و تقویت آن ها شبکه استراتژیک را ایمن‌تر کرده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: سارقان با انگیزه‌های مختلف از نیاز مالی و اعتیاد گرفته تا ماجراجویی و انتقام، دست به سرقت می‌زنند و هر کدام دلایلی پیچیده پشت این جرم پنهان دارند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک باند سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: متهمان قبل از هر اقدامی بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اوحدی گفت: نرخ رشد سالمندی بالا است اما باید بدانیم که سالمندی جامعه ایثارگری با بقیه متفاوت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پیام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: این شهید در طول عمر خود حتی یک لحظه از دست از مبارزه و جهاد برنداشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: پس از ۱۰ سال، چالش‌های توافق ارتش و شهرداری برای عقب‌نشینی دیوار دانشگاه جنگ مرتفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» روانشناس سازمان روانشناسی کشور گفت: نگرانی‌های بی‌پایان نه تنها روان انسان بلکه زندگی روزمره را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است