استانی 14:23 - 07 مرداد 1400

افزایش ۱۳۳ هزارتایی خروج وسایل نقلیه از پایتخت طی روز گذشته

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت ترددها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون در محور زردبند -فشم محدوده رودک ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر تردد در محورهای دماوند (شهر دماوند)، تهران -امام زاده داوود محدوده سولقان، آزادراه تهران - پردیس (عوارضی پردیس)، آزادراه تهران - پردیس (بومهن)، تهران پاکدشت، پاکدشت - تهران، دماوند - فیروزکوه (دماوند - آبسرد)،‌لواسانات - فشم، تهران - حسن آباد (جاده قدیم قم)، آزادراه تهران - کرج (عوارضی قدیم) به صورت نیمه سنگین در حال انجام است.

مصدقی درباره بیشترین و کمترین تردد وسایل نقلیه طی روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان تهران گفت: آزادراه تهران - کرج با ۱۹۹ هزار و ۳۲ تردد وسیله نقلیه بیشترین میزان و آزادراه تهران- شمال با ۱۶ هزار و ۸۴۸ تردد کمترین رفت و آمد را داشته اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران جمع ورودی استان را برای ششم مردادماه تعداد ۲۶۰ هزار و ۵۰۸ وسیله و جمع خروجی استان را ۳۱۵ هزار و ۱۲۲ وسیله عنوان کرد و بیان داشت: مجموع تعداد وسیله نقلیه مشاهده شده در محورها ۲ میلیون و ۸۲۶ هزا ر و ۶۲۰ وسیله نقلیه تخمین زده شده است.

مصدقی عنوان داشت: جمع ورودی استان در روز یکم مرداد ماه برابر با ۲۳۸ هزار و ۱۲۱ وسیله و جمع خروجی استان ۱۸۲ هزار و ۸۰ وسیله نقلیه بوده که طبق آمار مشاهده می‌کنیم که میزان خروجی‌ها با افزایش و میزان ورودی با کاهش روبرو بوده و همچنین تعداد وسایل نقلیه مشاهده شده در روز یکم مرداد ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۴ وسیله بوده که در مقایسه با ششم مرداد ماه شاهد افزایش ۶۵۷ هزار و ۵۷۶ وسیله نقلیه بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت شیوع کرونا طبق اعلام مسئولان همچنان قرمز و خطرناک است از همه مردم و شهروندان و هم استانی‌های عزیز می‌خواهیم ترددهای غیر ضرور و سفرهای خود را به تعویق بیاندازند تا انشااله بتوانیم این مرحله را نیز پشت سر بگذاریم.


11166873
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است