ورزشی 18:23 - 18 مرداد 1401
مراسم بدرقه تیم‌های ملی جودو اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی امروز برگزار و ملی پوشان با رد شدن از زیر قرآن و پرچم سرخ گنبد سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) راهی قونیه شدند.

مراسم بدرقه تیم ملی جودو اعزامی به قونیه با پرچم سالارشهیدان امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزای فارس، مراسم بدرقه تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی(ترکیه) امروز سه شنبه ۱۸ مردادماه در سالن جلسات فدراسیون جودو برگزار شد.

ابتدا مراسم بدرقه تیم ملی بانوان با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی و مریم بهاروند نواب رئیس برگزار شد.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان در مراسم بدرقه حضور پیدا کردند و برای دقایقی با بانوان اعزامی به گفت و گو پرداختند و برای نفرات اعزامی به این مسابقات آرزوی موفقیت کردند. در پایان جلسه بانوان، کادر فنی تیم ملی و بانوان اعزامی به قونیه برای دقایقی به گفت و گو‌ پرداختند و از برگزاری منظم و‌ دقیق اردوهای تیم ملی در طول این مدت از مسولان فدراسیون تشکر کردند.

در پایان مراسم بدرقه تیم ملی جودو بانوان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه معصومه پیردهقان مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از مریم بربط و شیوا جهانگیری ۲ جودوکار همدانی تیم ملی اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تجلیل به عمل آورند. حقیقی با اهدا پاداش نقدی به بربط و جهانگیری به آنها قول داد تا در صورت کسب مدال در قونیه پس از بازگشت تیم ملی به ایران طی مراسمی در استان همدان از این دو جودوکار به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

در ادامه مراسم بدرقه ملی پوشان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، محمد صابر گرایلی نایب رئیس مردان، مصطفی کریمی مدیرسازمان تیم های ملی جلسه ای را با اعضا تیم ملی جودو اعزامی به قونیه برگزار کردند. در این جلسه مردان اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند و حاضرین برای دقایقی با ملی پوشان به گفت و گو پرداختند.

محمدرضا حاج یوسف زاده مدیر فنی تیم ملی، محسن ذکریا مربی تیم ملی، هادی کردی سرپرست تیم ملی . پیمان ترکاشوند رئیس هیات جودو استان تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

در مراسم بدرقه تیم ملی، ملی پوشان کشورمان پس از تحویل وسایل شخصی با رد شدن از زیر قرآن برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام شدند.

ملی پوشان پیش از خروج از فدراسیون جودو از زیر پرچم سرخ گنبد سالار شهیدان ابا عبدالحسین (ع) رد شدند و با تبرک کردن این پرچم میزان عشق و ارادت خود به اهل بیت و سید سالارشهیدان و خاندان مظلومش را نشان دادند و راهی مسابقات شدند.

انتهای پیام/


11649540
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی ۲ بر یک مقابل ویتنام به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد و حریف ایران شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» براساس تصمیم هیئت مدیره تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی به ۱۰ مدال رنگارنگ دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی نمایندگان کشورمان در بخش ساندا به مدال طلای مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سید معین تقوی یک طلای دیگر برای کاروان ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی به ارمغان آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیانی و جلیلی در فرم چانگ جوان در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو مدال طلا و برنز کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی حسن زاده و شاهین بنی طالبی مدال های طلا و نقره فرم نن گوئن تالو را در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو کسب کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است