ورزشی 11:50 - 18 مرداد 1401

تقویم سالیانه فدراسیون وزنه‌برداری به‌روزرسانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون وزنه‌برداری تقویم سالانه رویدادهای مختلف وزنه‌برداری را با در نظر گرفتن یک برنامه جامع برای استعدادیابی و برگزاری اردوها و مسابقات تمام رده‌های سنی از نوجوانان تا پیشکسوتان و همچنین برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، به‌روزرسانی، تدوین و منتشر کرد.

بر این اساس ۱۵ مسابقه داخلی برای رده‌های سنی مختلف در دو گروه آقایان و بانوان، ۴ اعزام بین‌المللی، چهار سمینار سراسری، ۶ دوره آموزشی برای داوران و مربیان و ۸ ماه برگزاری مستمر اردوهای تیم ملی و همزمان فعالیت کمیته استعدادیابی، مهمترین سرفصل‌های این تقویم سالیانه است.

در تقویم سال ۱۴۰۱، برای نخستین بار پس از چندین سال وقفه، شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آقایان و بانوان و همینطور پیشکسوتان هستیم ضمن اینکه برای نخستین بار لیگ وزنه‌برداری مناطق، برای رده سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر برگزار می‌شود. در ۸ ماه منتهی به پایان سال ۴ اعزام برون مرزی به مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی (ترکیه)، قهرمانی بزرگسالان آسیا (بحرین)، قهرمانی بزرگسالان جهان (کلمبیا) و مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان (آمریکا)، در دستور کار قرار دارد.

طبق این تقویم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در بخش آقایان در ماه‌های آبان، دی و بهمن برگزار خواهد شد و لیگ بانوان و رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در قالب مناطق پنجگانه و در دو مرحله در مهر و دی برگزار می‌شود.

از مهمترین نقاط قوت تقویم جدید فدراسیون، برگزاری سمینار رؤسای هیأت‌ها، سمینار سراسری داوران، سمینار اصول مربیگری و سمینار روانشناسی ورزشی است.


11649009
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صحبت‌هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در رابطه با واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان می‌گوید امروز بهترین روز ورزش ایران است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای از حل مشکل واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بانوان ساندا کار کشورمان در اولین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲ برد و یک شکست به دست آوردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات از احتمال بازگشت مهدی قایدی به الاهلی خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تالوی زنان ایران توانست رتبه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین را به دست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تالو زنان ایران نخستین مدال طلا کاروان ووشو کشورمان را در مسابقات انتخابی جام جهانی را به دست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس و پیشکسوت تیراندازی گفت: آخرین مسابقه دیگر موقع گرفتن سهمیه المپیک نیست چون شانس کسب سهمیه ۵۰ – ۵۰ خواهد بود. فردی که می‌خواهد سهمیه بگیرد باید همانند هانیه رستمیان به موقع و همان ابتدای کار المپیکی شدن خود را قطعی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است