استانی 17:52 - 14 مهر 1401

عملکرد نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا استاندار ایلام پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا گفت: هفته فراجا فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات شبانه روزی کسانی است که با صداقت و اقتدار برای دفاع از حریم اسلام و مسلمین به خوبی عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طول عمر با برکت جمهوری اسلامی، نقش نیروی انتظامی یک نقش تاثیرگذاری بوده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم تیپی از نیروی انتظامی تشکیل شد و حتی شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

استاندار ایلام با بیان اینکه نیروی انتظامی در هر مقطعی از زمان و عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی نقش آفرین، کلیدی و کارساز بوده است، اظهار کرد: امروز مردم حامی پلیس هستند، مردم دارای بلوغ سیاسی هستند و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند و این عملکرد نیروی انتظامی باعث شده تا مردم از پلیس راضی باشند.

وی تصریح کرد: وجه تمایز نیروی انتظامی با سایر نیروهای پلیس در دنیا در همین مقوله است که پلیس مردمی است و برگرفته از بطن مردم است.

وی افزود: در جریان اتفاقات اخیر که توسط استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل و عربستان اتفاق افتاد، با همه توان از اغتشاشگران حمایت شد، این حمایت صرفاً بخاطر براندازی نظام بود و اینکه اعلام می‌کنند حامی حقوق مردم هستند، دروغی بیش نیست و باید سوال کرد چرا برای شهروندان خودشان هیچ ملاحظه‌ای ندارند؟

بهرام نیا با بیان اینکه دشمنان مخالف نظام هستند، اضافه کرد: بخاطر این است که به فرموده مقام معظم رهبری درصدد آن هستند تا ایران قوی تشکیل نشود و برای این منظور از همه پشتیبانی‌ها برای براندازی استفاده کردند که خوشبختانه نقش بر آب شد و نقشه شوم شان به خودشان بازگردانده شد.

وی عنوان کرد: در جریان اغتشاشات اخیر همگان سعه صدر و بردباری پلیس را دیدند که به خوبی مدیریت کرد که برگرفته از اعتقادات دینی بود.

وی افزود: در واقع وجه تمایز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با سایر نیروهای پلیس در دنیا، اعتقادات دینی است.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی در ایام اربعین نیز گفت: خدمات پررنگ فراجا و به خصوص نیروی انتظامی در ایام اربعین جای تقدیر دارد که بصورت میدانی حضور داشتند و نتیجه این همراهی و همدلی در اربعین امسال به گونه‌ای رقم خورد که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند باشکوه‌ترین اربعین در طول تاریخ، امسال رقم خورد.

وی افزود: امسال در مجموع سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند که در مقام مقایسه با سال‌های گذشته و با تلاش‌های انجام شده زیرساختی و عوامل پلیس، آمار فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای ۲۲ درصد و در تصادفات جاده‌ای نیر ۵۰ درصد کاهش یافت که عملکرد خوبی است.

استاندار ایلام در پایان گفت: عملکرد نیروی انتظامی در سایر موضوعات نظیر جلوگیری از سرقت، ایجاد امنیت و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای قابل مقایسه با سال ۹۸ نیست که جای تقدیر دارد.


11703979
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است