استانی 15:19 - 05 آذر 1401

بسیج به طور جد باید در مسیر بصیرت افزایی گام بردارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قهرمان عیوضلو ظهر شنبه در حماسه و نمایش اقتدار بسیجیان که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با بین اینکه لازمه بسیجی بودن، بصیرت افزایی و معرفت افزایی است، اظهار کرد: بسیج باید حقایق را در جامعه بازگو و پیش رو در جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرکجا بسیج مقتدرانه حضور یافته، جبهه کفر فرصت عرض اندام نداشته است، افزود: بسیج تابلویی از رشادت‌ها، ایثار، اخلاق، جان‌فشانی و همچنین اقدام به موقع و بی منت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اضافه کرد: امروز بسیج در حوزه‌های مختلف و در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد آماده نقش آفرینی و یاری رسانی به مردم و مسوولان است.

عیوضلو بسیج را یاری‌گر ولایت توصیف کرد و یادآور شد: بسیج همواره به صورت جهادی عمل کرده و در زمان دفاع مقدس با دستان خالی از ولایت، میهن و ملت ایران دفاع کرد.

وی تاکید کرد: امروز بسیج در همه صحنه‌ها حضور آگاهانه دارد و بی تردید در هر کجا که مومنان حضور یافته‌اند، شیطان صحنه را خالی کرده است.

سرهنگ عیوضلو با اعلام اینکه هفته بسیج امسال ۴۰ برنامه مادر در سطح شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: در قالب این ۴۰ برنامه مادر بیش از یک هزار و ۶۴۰ برنامه دیگر اجرایی می‌شود.

وی گفت: نشست روشنگری و بصیرتی، کارگاه آموزشی آسییب‌های اجتماعی، تشکیل حلقه‌های صالحین، نمایشگاه عکس و پوستر، مسابقات ورزشی و فرهنگی، پویش نذر خون، افتتاح طرح‌های عمرانی محرومیت زدایی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های برگزاری در هفته بسیج امسال است.


11748508
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است