استانی 14:39 - 25 شهریور 1400
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد
ایسنا/خراسان رضوی  معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به بیش از ۱۰۰  هزار دوز در روز رسیده است.

افزایش ظرفیت واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ۱۰۰ هزار دوز در روز

مهدی قلیان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۴۷  پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش این دانشگاه راه اندازی شده است. این پایگاه ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن و تایباد راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع مراکز واکسیناسیون۲۹ پایگاه تجمیعی است که با مشارکت سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها به منظور گسترش خدمات‌رسانی و سهولت در دسترسی شهروندان به پایگاه‌های واکسیناسیون راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون به بیش از ۱۰۰  هزار دوز در روز رسیده است که این امر موجب افزایش خدمات‌رسانی به گروه های هدف شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد:  هم اکنون متولدین سال‌های ۱۳۷۰ و قبل  از آن مشمول دریافت واکسن کرونا هستند .

قلیان با اشاره به افزوده شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب "نشان" اظهار کرد: کاربران نقشه و مسیریاب "نشان"  می‌توانند به نشانی دقیق  مرکز واکسیناسیون کرونا دسترسی داشته باشند و در زمان فراخوان با توجه به منطقه مسکونی خود به نزدیکترین محل واکسیناسیون مراجعه نمایند.

با افزایش واردات واکسن کرونا به کشور، سهمیه واکسن خراسان رضوی افزایش قابل توجه‌ای داشته است

  همچنین سید کاظم فرهمند، قائم مقام معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با افزایش واردات واکسن کرونا به کشور، در هفته‌های اخیر، سهمیه واکسن این دانشگاه نیز افزایش قابل توجه‌ای داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در نشست معاونان بهداشت دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور معاون بهداشت وزارت، مقرر شد از مجموع ۵ میلیون دوز واکسن وارد شده کرونا به کشور ۷۰۰ هزار دوز آن به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یابد.

قائم مقام معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به رکورددار بودن این دانشگاه در واکسیناسیون گروه‌های هدف در کل کشور گفت: در حال حاضر ۴۷ مرکز و پایگاه واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال بوده و ظرفیت تزریق ۱۰۰ هزار دوز واکسن در روز در این مراکز ایجاد شده است.

به گزارش وبدا، شایان ذکر است براساس آخرین آمار و اطلاعات، دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تزریق واکسن ۳۶ درصد جمعیت گروه هدف رکورددار واکسیناسیون کرونا در کشور است.

انتهای پیام


11231264
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است