سیاسی 12:26 - 12 بهمن 1401

امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به گزارش معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور از روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.

رئیس جمهور در این جلسه همچنین با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مأمور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.

رئیسی تلاش برای دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی را یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه از دولت برشمرد و از مسئولان حوزه‌های مختلف همچون نفت، صنعت، معدن و کشاورزی خواست که با کار و تلاش شبانه‌روزی، در جهت افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری در راستای تحقق این خواسته تلاش کنند.

رئیس جمهور اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را نیز از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری از دولت عنوان و بر لزوم پیگیری و همکاری همه دستگاه‌ها با سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص تاکید کرد تا موضوع به‌زودی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح گردد.

رئیس جمهور در ابتدای این نشست با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، آن را میراث امام راحل و ثمره خون مطهر شهدا و احیاگر هویت اسلامی ملت ایران دانست و تاکید کرد: بهترین شکرگذاری این نعمت الهی آن است که خود را مدیون انقلاب اسلامی بدانیم و در هر مسئولیتی همه تلاش خود را برای پاسداری از این دستاورد عظیم به کار گیریم.


11802041
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصریح گزارشگر سازمان ملل به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت‌های ملی و مجامع سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان با قربانعلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان محیط زیست گفت: از مهمترین برنامه‌هایمان قانون هوای پاک است که امسال آن را عملیاتی خواهیم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است